Vooral jezelf zijn en geen rol spelen of alles instuderen. Hiermee val je snel genoeg door de mand.

Uiteraard kun je interesse tonen in werk/hobby's bijvoorbeeld. Geïnteresseerd luisteren maakt ook zeker een goede indruk en uiteraard de deur voor haar openhouden :)

Maar echt, wees jezelf en ga geen toneelstukje instuderen om maar een goede indruk te willen maken. Vrouwen prikken hier zo doorheen ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed je tanden poetsen, zorgen dat je er fris uitziet en lekker ruikt.
Vers zweet is niet erg, maar oud zweet vinden de meeste meisjes vies ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je sterke kanten benadrukken en benutten. Je mindere kanten benoemen of verbloemen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf jezelf en ga je vooral niet uitsloven, uiteindelijk val je dan door de mand als je weer jezelf wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees geinteresseerd in haar werk/studie/hobbies etc. Je hoeft het niet te overdrijven maar dat werkt altijd. Praat niet teveel over jezelf, maak van haar leven het gespreks onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet jezelf laten zien, want dat wil dat meisje weten, wat voor vlees ze in de kuip heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef haar aandacht ;) en sms af en toe wat om te laten zien dat je echt om haar geeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleszins luisteren,je aanpassen aan de gegeven omstandigheden en je flexibel opstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie dat je kamer of flat netjes is als ze op bezoek komt.Laat haar in geen geval de afwas doen.Toon haar wie je bent, waar je voor staat.Wees een gentleman maar doe geen dingen die je anders ook nooit doet en die je niet kan volhouden.Veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou fijn zijn als je haar een beetje kent, zodat je weet waar je nadruk op kunt leggen. Bijvoorbeeld: ik stel geen prijs op uiterlijk zoals parfum. Voor mij is dat een min. Maar benadruk je minpunten als pluspunt! Als je geen spierballen hebt komt dat misschien wel omdat je liever interesse hebt in niet-actieve bezigheden (computer of lezen). Laat je gevoel spreken, zodat dat later geen punt hoeft te zijn. Als jij niet graag je huis opgeruimd hoeft te hebben moet je dat ook niet doen voor haar, want dan ga je dingen maken zoals ze niet zijn. Geef jezelf zoals je bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdiep je in haar manier van communiceren. Is ze heel direct of gebruikt ze veel non-verbale signalen? Zorg dat je dat oppikt en laat zien dat je haar begrijpt.

Meestal heb je al een klik met elkaar, juist in de communicatie. Daarom heb je ook verkering. Maar pas op te denken dat je er dan al bent en haar volledig doorgrondt. Een ander (en vaak ook een meisje) kan complexer in elkaar zitten dan dat je in eerste instantie denkt in te zien. Een altijd jolig humeur kan een depressieve stemming verbloemen. Niet dat dat er altijd achter zit, het is maar een voorbeeld.

Mooie vriendschappen lopen niet zelden stuk op miscommunicatie.