Als een jongen je vaak aankijkt of oogcontact maakt en best lief naar je kijkt wat wilt hij dan? X

Als een jongen je vaak aankijkt , en soms oogocntact maakt En soms best lief naar je kijkt wat wil hij dan?

xxxxxxxx

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou...hij zou best eens met jou willen eh... eh... kennismaken, zoals dat heet.

Antwoorden (9)

Hij zal je aardig vinden en mooi.....vraag is aan hem wat ie gaat doen in het komende weekeind tijd voor een gezellig praatje lijkt mij. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knikkeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
briljant
Als ik die persoon zou zijn dan zou ik interesse in je hebben. Maar net als bij de vorige vraag, dat zal niet voor iedereen gelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, vraag het hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan van alles zijn. Misschien vind hij je aardig, meer dan aardig. Leuk, meer dan leuk. Vraag het hem i.p.v. aan ons ^^ Als je dat durft tenminste :P xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh, (met) jou doen schaken! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien wilt hij niks..

en is hij gewoon sociaal.
ik kijk me moeder ook vaak lief aan.
wil niks zeggen..
ik vind haar gewoon lief..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij vindt je aardig, misschien wil hij je wel als vriendin, maar durft hij het niet te vragen, of weet hij niet hoe hij het aan moet pakken. Ga gewoon naast hem zitten af en toe, het wordt dan wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken of jij iets van hem aan hebt.