Wat is de kans dat een oudere man op een meisje jonger dan 18 jaar valt? Hoe kom je erachter?

Ik ben verliefd op een oudere man, eind 30. Ik ben al bijna 16. Soms heb ik het gevoel dat hij flirt. Maar ik kan moeilijk vragen , wat hij van me vind. Misschien laat ik mezelf wel voor paal staan. (ik zie hem 3x per week, hij is mijn meester in vechtsporten) Dus als hij me afwijst, heb ik wel een probleem. Daarbij moet ik zeggen, dat hij op hyves met veel vrouwen/meisjes praat. Maar in de lessen alleen met mij enzo.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die kans is best redelijk, alleen meestal niet voor een langdurige relatie maar voor een tijdelijk pleziertje. Als jij dat wilt zijn is dat jouw keus. Hoe zit het als het afloopt, kun je dan nog fijn daar sporten? Doordat je een andere relatie met hem hebt leraar- leerling ontstaat een zeer complexe situatie, hij kan zelfs zijn baan verliezen als er iets mis gaat. Wil je dat??

Waarom zou je daar achter willen komen? Ik snap best dat de verliefdheid je in een moelijke positie dwingt maar dat je voor paal staat is nog wel het minst erge dat kan gebeuren. Houd wel rekening met het feit dat de relatie die jij voor ogen hebt niet echt een geaccepteerde is, niet van jou kant maar al helemaal niet vanaf zijn kant. Als oudere volwassene wordt hij geacht dit soort dingen niet te doen, en zeker niet met zijn leerlingen waardoor hij het vertrouwen van een hoop ouders beschaamd. Dus haal jezelf alsjeblieft niet dit soort dingen op de hals en geniet van je leven en vrijheid, je bent pas 16 he!

Wanneer je verliefd bent en je hebt het idee dat hij dat eventueel ook op jou is, zou ik je aanraden om het te vragen.. Ten slotte blijft er anders iets tussen jullie in staan. Wanneer jij achter het eventuele gevolg staat (in voor jou positieve of negatieve zin) kun je het bij hem onder de aandacht brengen. Toegevoegd na 1 minuut: De vraag is gesteld niet ter be- of veroordeling van de situatie.. graag wil ik mij hier ook niet toe wenden.

Toen ik docent was in het voortgezet onderwijs kwam ik dit soort situaties nogal eens tegen. En er waren echt hele leuke meisjes bij. Maar...(bijna) 16 is echt veel te jong...en bovendien hij is je meester, dus ... no way.

Je bent 15, en verliefd op een man die twee keer zo oud is als jij. Da's op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat je minderjarig bent. Dus in dit geval is het strafbaar. Als het geen pedofiel is en eerlijk in het leven staat, zal hij jou zeker afwijzen, hoe leuk hij je misschien ook vindt... Wat wil je: Een afwijzing, of een relatie met een pedofiele man? In het eerste geval blijf je gewoon lekker doordromen over je droomman, in het tweede geval loop je gevaar. Kortom: Ik adviseer je om je fantasie over deze droomman te blijven gebruiken, en daarvan te genieten. Onderneem verder geen stappen, het komt echt allemaal goed als je wat ouder wordt. En op een dag kom je je eerste ECHTE liefde tegen.

wat is zo lees..veel vrouwen/meisjes op hyves..flirten..dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Dan hoop ik dat jij niets met deze man begint..jij bent 15 en hij achter in de 30,weten je ouders van je gevoelens?Op jou leeftijd ben je al snel *verliefd* op degene die je aandacht geeft..naar je lacht,dan denk je dat hij jou leuk vindt en misschien als zijn vriendin wil..maar hij doet dit naar alle meisjes hoor..dus zet jezelf niet voor paal! Laat je ouders trots op je zijn en negeer de lichaamstaal van deze meester en andere oudere mannen..Later...als je ouder bent...krijg je spijt van de dingen die je nu zou doen,omgaan met oudere mannen...zorg dat je zonder schaamte je verdere leven door komt...en wacht op een lieve jongen van rond jou leeftijd,daar zitten echte kanjers tussen die het beste met je voor hebben...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100