ik ben op een meisje maar hoe weet ik zeker of een jongen ook op mij is?? wand hij is 2jaar ouder dan mij

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bén jij een meisje of ben jij óp een meisje?
Of allebei?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap hem ook niet helemaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bi.

Antwoorden (6)

Door het hem gewoon te vragen. Jongens houden van direct, niet erom heen draaien, gewoon vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hem in zijn ogen en je weet het...

(ik ga er even vanuit dat jullie elkaar op z'n minst een aantal malen gesproken hebben)
14 jaar geleden
als je het echt zeker wil weten moet je het vragen. dan kom je er achter.
dat hij 2 jaar ouder is maakt niet zoveel uit hoor dat is heel normaal.
je kan ook gewoon een paar keer met hem kletsen of vraag hem of je op zijn msn of hyves mag dan leer je hem wat kennen en mischien merk je dan wel of hij je leuk vind of niet.

en stuur hem met valentijn een kaartje of mailtje;)
14 jaar geleden
Als hij op je is, en je merkt het niet, moet je hard weglopen. Hij is een looser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent op een meisje en je wilt weten of een jongen op jou is???

Wil je dan iets met die jongen of het meisje, want dat lijkt me dan best belangrijk om eerst te bedenken.
Als je iets met dat meisje wil dat heeft die jongen er verder niets mee te maken toch?
En in geval van een trio; even sms-en?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het direct vragen.
Trouwens, liefde kent geen grenzen. Ik denk niet dat je je daar ongerust over moet maken. Althansm ligt aan je leeftijd. Zo onder de 18 jaar, hebben jongens/meisjes een reputatie. Daar houden ze natuurlijk rekening mee. Liefde kost tijd.
Wijst ze je af, dan heb je geduld nodig, hou contact en vraag het haar later wanneer ze volwassener is , nog is.