als je ongesteld bent geweest en je bent het weer kan je als nog dan zwanger zijn ?

zwanger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zou je niet beter even aan je moeder vragen of ze nog een keer uitlegt hoe het nou precies gaat?

Antwoorden (4)

uuhm je bent ongesteld en je bent het weer bedoel je een maand erna weer ongesteld. dan zou er eigenlijk niks aan de hand moeten zijn. maar als je je zo zorgen maakt ga een test doen wees opgelucht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon in je eigen ritme een bloeding hebt, is de kans vrij klein dat je zwanger bent.
Maar: als je onbeschermde seks hebt gehad kan het wel, en in uitzonderlijke gevallen kun je ook als je zwanger bent een soort (doorgaans veel lichtere) bloeding krijgen.
Wil je het zeker weten, doe dan een test of ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je niet ongerust (of blij) maken maar de moeder van mijn kinderen is ongeveer 4 maanden (gewoon) ongesteld geweest toen ze zwanger was van ons 2de kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige zijn en blijven ook een 'soort' van ongesteld tijdens zwangerschap. Dit noemen ze pseudo menstruatie