ik weet dat er bij mijn abortus een echo is gemaakt nu 6 jaar later ben ik toch wel benieuwd zou ik die kunnen opvragen?

Toegevoegd na 4 uur:
ik bedoel eigenlijk de foto ervan die heeft ie in een mapje gedaan ik hoopte dat ze die nog bewaren.. waarom zou hij m anders in dat mapje(dossier) er bij doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mocht het voor je van toepassing zijn...via www.siriz.nl kan je gratis hulp krijgen bij het verwerken van je abortus.
http://www.siriz.nl/hulp-na-abortus-3334.html

Antwoorden (2)

Als het in een ziekenhuis gebeurd is, houdt men beeldmateriaal doorgaans 10 jaar in bestand,
Het is dan mogelijk de foto's op te vragen als de echobeelden opgeslagen zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik weet niet hoe abortusklinieken daarmee omgaan, doorgaand worden abortussen onder realtime-echo uitgevoerd maar ik denk dat daar geen blijvende opnamen van gemaakt worden.
Zou dat het geval zijn dan zouden die beelden erg confronterend kunnen zijn.
Mocht er dus beeldmateriaal opgeslagen zijn , vraag dan alleen beeldmateriaal van de foetus, anders zou het (in theorie) kunnen dat je een CD/DVD krijgt waar het hele proces op is vastgelegd.
Je bent natuurlijk eigen baas maar er zijn mildere methoden om erg van streek te raken.
Ik wens je wijsheid en kracht toe met je plan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die echofoto bewaren ze wel. je moet even contact op nemen met de kliniek of ziekenhuis waar je geweest bent.

mag ik vragen waarom je het wil zien? ik heb zelf pas een abortus gehad dus dat maakt mij toch wel erg nieuwsgierig!