Waar matchen dating bureaus op?

Op welke machting kijken ze?
Hobby's , uiterlijk? Welke gemeenheden dus en hebben dating bureaus het vaak aan het goede eind?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Volgens mij matchen de meeste datingburo's nauwelijks. Ze kijken globaal wie er bij elkaar zou kunnen passen, want er valt toch weinig van te zeggen.

In mijn belevingswereld zijn de meeste datingburo's op je geld uit, en ze zijn daarom doorgaans zeer duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze maken gebruik van de gegevens die clienten zelf invullen. Deze gegevens worden naast andere inschrijvingen geplaatst. Zijn er op papier veel overeenkomsten, dan is een match een feit. The rest is up to the real-life chemistry tijdens een avondje uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 'Parship' kan je een hele lijst invullen - het invullen is gratis, en dan weet je een beetje, naar wat voor dingen ze vragen, en hoe ze dus 'matchen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een goed datingbureau kun je ook zelf aangeven aan welke soort match je zelf de meeste waarde hecht. Voor de een is het een dealbreaker als de ander niet van dezelfde muziek houdt, terwijl het voor de ander totaal niet van belang is. Dit moet je aan kunnen geven, zodat je een match vindt waar je zelf wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Datingbureau's willen eerst alles over jou weten.
Wie je bent, wat voor opleiding, hobby's, levensstijl, alles..
Maar ze willen ook weten wat je belangrijk vind in een relatie. Dat de ander geen scheten laat in bed bijv.
Dat willen ze ook allemaal precies weten.
Dan is het gewoon kijken wie het beste aan elkaar eisenlijst voldoen.
Oftewel: Man zoek vrouw die kan koken, man kan zelf goed schoonmaken.
Vrouw zoekt man die kan schoonmaken, vrouw kan zelf goed koken.
Dan heb je een match, als dat de enige eisen zijn.

En waar een goed datingbureau ook naar kijkt is of je eisen realistisch zijn en of dat is wat je echt wilt.
Want een kloon van Brad Pitt is leuk, maar als je een jaloers type bent, is dat geheid een onderwerp voor ruzie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon iene miene mutte