Hoe kan ik ongesteld worden met de pil altijd op een maandag

Ik ga dus elke week opstap en ik heb mijn stopweek van woensdag tot de volgende wiensdag maar het probleem is ik ben altijd ongesteld op een zaterdag en dat is echt vervelend, kan ik mijn stopweek niet houden van maandag tot maandag ofzo? Ik weet het echt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Uittellen hoeveel dagen na het stoppen je ongesteld word, en gewoon paar pillen extra slikken volgende keer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt er inderdaad maar net aan wanneer je ongesteld wordt. Als ik mijn laatste pil op donderdag avond neem, word ik maandag ochtend ongesteld.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan 1 keer de pil tot en met vrijdag doorslikken en daarna de stopweek houden, de volgende strip gewoon na de stopweek weer beginnen, dan heb je het ritme van eerste menstruatiedag op maandag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dan zit er nog een zaterdag tussen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal stopt ze op woensdag en begint de menstruatie op zaterdag, als je dus doorslikt tot en met vrijdag, begint de menstruatie op maandag en zit daar geen zaterdag tussen, tenzij ze 6 dagen of langer menstrueert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze schrijft 'ik ben altijd ongesteld op een zaterdag'? Misschien neem ik het te letterlijk, ik lees niet dat dit haar eerste menstruatie dag is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, nu begrijp ik wat je bedoeld, natuurlijk kun je de doorsliktermijn ook aanpassen op andere dagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze nu ongesteld is van woensdag tot woensdag, kan ze nooit de zaterdag overslaan (aangezien ze aangeeft dat ze precies 7 dagen ongesteld is. Dus ze zal moeten wennen aan het ongesteld zijn tijdens het opstap gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onee, dit hoeft niet. Het ligt eraan wanneer ze ongesteld IS, in haar stopweek.
Excuus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan hoe lang ze ongesteld is, anders zit er altijd een zaterdag tussen. Maar goed, er zijn altijd momenten waarop een menstruatie 'even niet uitkomt'...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die optie had ik al genoemd in de eerste reactie. Om hier een compleet antwoord op te kunnen geven is er meer informatie nodig. Maar met het doorslikken van de pil, heb je wel de mogelijkheid je menstruatie op te schuiven.