Door de onderwijsinspectie.

Toegevoegd na 58 seconden:
Je kunt de rapporten van alle scholen (basis, voortgezet en nog veel meer) hier inzien: http://www.onderwijsinspectie.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet echt van goede huizen komen wil je de inspectie kunnen overhalen om naar een school te gaan kijken. Zelfs als je klacht gegrond is verklaard dat je kind door een school is verwaarloost en mishandeld (geestelijk) doet de inspectie niks. Het is maar één kind. Scholen kunnen zich goed indekken door goede advocaten, mensen met weinig geld kunnen geen advocaat vinden die het recht van jou kind en andere kinderen die waarschijnlijk ook de dupe worden van die school. Antwoord op jou vraag is dan ook.
Scholen worden niet goed gecontroleerd.