Wat zijn de kenmerken van bisexuelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wat bedoel je eigenlijk met kenmerken? Uiterlijke kenmerken? Of gedragskenmerken? In ieder geval kan je aan niemand zien of hij of zij bi is. Een bisexueel persoon valt op zowel mannen als vrouwen.

Antwoorden (3)

Ze vallen op zowel mannen als vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bisexuelen kunnen zich tot mensen van beide geslachten aangetrokken voelen.

Toegevoegd na 45 seconden:
Verder kun je een bisexueel iemand nergens aan herkennen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh okee, ik dacht dat er wel zoiets was. ;o
Onze tweede teen is net zo lang of iets langer dan onze grote teen. Zo kun je bij jezelf ook zien of je bi bent zonder het te weten.
.
Heb ik je laten schrikken? Nee hoor, het énige kenmerk van biseksuelen is inderdaad dat ze op mannen en vrouwen vallen. We hebben geen bijzondere biseksuele maniertjes en geen lichamelijke kenmerken. We zijn eigenlijk nét mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haah, ik dacht al XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, heel chill!
Kimath
13 jaar geleden
Van mij een plusje, leuk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Loenie: da's ook niet gek, dat is bij héél veel mensen van West-Europese afkomst zo. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je het zeker? Kijk maar naar je tenen! Maar even zonder gekheid: Ik heb een voorbeeld genomen dat vooral (maar bepaald niet uitsluitend) bij mensen van West-Europese afkomst vaak voorkomt, omdat die groep in de meerderheid is, en omdat de meeste mensen zich niet realiseren dat hun tweede teen langer is dan de grote teen tot je ze erop attendeert, en zeker niet doorhebben hoeveel andere mensen net zo'n teen hebben. Met andere woorden: het is een hogekansuitspraak, erg bruikbaar voor 'cold reading'. Iets waardoor mensen roepen 'hoe wéét ze dat? Ongelófelijk!'.
Kristal
13 jaar geleden
denk je dat je bi bent, heb je weer geen langere tweede teen... én bedankt he, SuzyQ, stort ik mij weer in de volgende identiteitscrisis
;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALWEER en gevalletje nazorg nodig Kristal??? LOL!!!!!!!!!!
Kristal
13 jaar geleden
;-))) Wendy! naah, Loenie, tziternietin ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn tweede teen is langer dan mijn grote maar mijn ringvinger is korter dan mijn wijsvinger, wat nu???
(Ik wéét dat ik bi ben, dus misschien moet ik een stukje van mijn wijsvinger amputeren?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van welke hand? Mijn rechterringvinger is langer dan mijn rechterwijsvinger, maar links zijn ze even lang. Help!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha