Via de link vind je een overzicht met alle belangrijke zaken die komen kijken bij het voorbereiden van een huwelijk. Naast het burgerlijke en het feestelijke deel (gemeentehuis, band etc) wordt ook aandacht besteed aan het kerkelijk huwelijk.

Overigens is het met het kerkelijk huwelijk vrij gemakkelijk. Je kunt het beste even contact opnemen met de kerk waar je wil trouwen. Daar hebben ze veel ervaring met huwelijksvoltrekkingen dus weten zij ook precies wat er geregeld moet worden en wanneer.