Hoe win je iemand die niet op je verliefd is?

Hej,ik ben rube,ben elf,dus niet te serieus nemen a.u.b.
ik was verliefd op iemand en ben dat nog steeds
maar hij maakte het al na een dag uit
ik denk dat hij me wel leuk vind,
maar niet leuk-leuk,snap je?
ik snap niet waarom hij het uitmaakte
we hadden de hele dag niets tegen elkaar gezegd
ik kon dus niets verkeerd hebben gedaan
en toen ik ernaar vroeg zei hij dat hij meer op
sportieve meisjes hield?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (16)

Doe niet te veel moeite, als hij je toch leuk-leuk blijkt te vinden, dan laat hij dat zelf wel weer merken. En anders komt er vast een andere hele leuke jongen op je pad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je de hele dag niet tegen elkaar gesproken had.. moest al genoeg zeggen.
Maar je bent pas 11..Ik zou lekker nog heeeeel lang wachten met nog eens verliefd worden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd worden heb je niet in de hand Sharona. Ik had daar ook op die leeftijd al last van. Juist omdat je zo jong bent en mensen het niet echt serieus nemen is het heel moeilijk om over te praten en mee om te gaan. Gelukkig heeft de jeugd van tegenwoordig internet, maar dan is het wel handig als de volwassenen het niet bagatelliseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dounja: Dat is precies wat ik zou zeggen!
Verliefd worden bepaal je niet,
Daar kan je niet mee wachten als je hoofd even geen zin heeft.
We nemen je wel serieus hoor ook al ben je elf.
Ik denk dat dat van een sportief meisje een smoesje was, want als hij je écht leuk zou vinden zou het niets uitmaken of je wel of niet sportief bent.
Goed dat je naar de reden hebt gevraagd, blijkbaar vind hij jou toch minder leuk, of wil hij even geen verkering meer.
Je kan natuurlijk morgen in een trainingspak rondjes om zijn huis gaan rennen om te laten zien dat je wél sportief bent. Maar ik betwijfel of dat helpt. Hou gewoon een goed contact met hem, misschien komt het dan vanzelf weer goed, ga dus als goede vrienden met elkaar om en toon interesse in zijn sport. Ga bij zijn voetbal wedstrijden kijken ofzo. succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat hem maar met zijn sportieve meisjes.
Dan zoek jij maar een spontaan jongen.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt die ideaals partner wil moet je jezelf zijn. Laat hem lekker er zijn genoeg boys ik zeg altijd geen hand vol jongens maar een land vol jongens!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je geluk niet afhangen van een jongen die niet wil. Wees je zelf en zorg dat je leuke vriendinnen en vrienden hebt, waar je wat aan hebt en waar je op aan kunt.

De ware Ridder kruist vanzelf je pad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat je dit helemaal niet leuk vindt.
En nu kunnen alle volwassenen zeggen er zijn wel meer leuke jongens op de wereld, maar daar schiet jij niet veel mee op.
Hij houd meer van sportieve meisjes. Tja, dat is niet zo'n leuk antwoordt.
Toch geef ik je de raad, doe net, alsof je het niet erg vindt dan heb je veel kans dat hij zich nog gaat bedenken.
Sterkte hoor. Zal voor je duimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer hem maar niet voor je te winnen, als hij je leuk vindt dan krijg je hem vanzelf wel. Als hij je niet leuk vindt dan is daar jammer maar helaas niets aan te doen. Ook dat hoort helaas bij de liefde. Dat je niet snapt waarom hij het uitmaakt en je dat niet leuk vindt dat begrijp ik heel goed. Sommige volwassen mannen kunnen dit ook niet uitleggen, maar sommige ook wel. Je ex-vriendje is nog heel jong en hij moet nog leren om het zo uit te maken dat het minder pijn doet. Troost jezelf met de gedachte dat je nog een heel leven voor je hebt waarin je een heleboel jongens en mannen zult tegenkomen die jou waard zijn. Twijfel vooral niet aan jezelf, je hebt niks verkeerd gedaan, je bent leuk genoeg zoals je bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien is dat jongetje gewoon nog niet aan verkering toe en is hij liever met de vriendjes aan het voetballen dan met een meisje bezig zijn
jullie zijn nog zo jong. over een tijdje vind jij hem mischien wel helemaal niet leuk meer op die leeftijd kunnen dingen heel snel veranderen.
is hij wel de ware voor je komen jullie daar later wel achter als jullie wat ouder zijn.
14 jaar geleden
vast raar voor je om te geloven maar ik ben er zeker van dat je nog heel veel leuke jongens zal tegen komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet,
je kunt iemand niet afdwingen om verliefd te worden op je.
daarnaast als jullie bij elkaar horen dan komt dat vanzelf wel.anders zijn jullie niet voor elkaar bestemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijf jezelf en als dat niet voldoende is dan zul je het moeten laten rusten.
je komt van zelf wel weer iemand tegen die jou wel leuk vind om wie jij bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek je er niks van aan. De meeste kinderen rond jouw leeftijd weten nog niet wat met ze de liefde aanmoeten. Over een jaar of 2, misschien 3, zal dat wel veranderen. Je hebt nog een heel leven voor je, dus maak je maar geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diegene die dat kan moet nog geboren worden Rube.. dat zou toch wel mooi zijn als dat soms kon, maar beter dat het niet kan want de volgende vraag is of je dan wel echt gelukkig met zo iemand kan worden, want de verliefdheid gaat een keer over en wat is er dan nog over? Je kunt mensen nooit voor je winnen, dat kan een ander ook niet bij jou toch? iemand die verliefd is op jou en jij niet op hem kan hij toch niets aan veranderen? Je bent inderdaad pas 11 dus zal het ook niet echt te serieus nemen, maar vraag je eens af of JIJ het echt leuk vind om met iemand de hele dag samen te zijn zonder dat er iets gezegd wordt?? dat wil je toch ook niet? misschien was dat ook wel 1 van de redenen, als je elkaar niets te melden hebt dan passen jullie ook niet bij elkaar. Het zal voor hem ook wel even een moeilijk moment geweest zijn, om je niet te hoeven kwetsen, vandaar de stiltes, hij in gedachten hoe moet ik hier onder uit komen? toen je het hem vroeg kwam hij pas over de brug.. sportiever? misschien was dat het eerste waar hij aan dacht, neem het niet te letterlijk.. geniet nog maar lekker van je kinderjaren en ga leuke dingen doen met je vriendinnen.. die mannen zij toch echt voor later en dat komt echt goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent pas 11, Je hebt nog heel veel voor je! Er zijn zoveel jongens op deze aardbol dat je er vanzelf wel eens 1 tegen komt die jou wel ziet zitten! En dat een jonge jou niet leuk vind, is nooit leuk om te horen! maar niet aan toe geven en gewoon leuke dingen doen met je vriendinnen!Dan is dat zo over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een kleine hintje!! ik zou hem niet teveel laten zien dat je achter hem aanzit. misschiens mag je zelfs laten zien dat hij je niet kan krijgen. een jongen vind het fijn om moeite te doen een meisje te kunnen vastkrijgen ;-)