Ongeveer 2 maand geleden was er een docu over (NED2?) iemand die een vrouw 'haalde' uit ik meen de Filipijnen. Weet iemand welk bureau het was?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

De documentaire werd in juni j.l. uitgezonden. De titel was "de filipijnse bruid" en is gemaakt door Michiel van Erp.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1266077

Het bemiddelingsbureau is Asian Contact van Peter Lavrijsen. Als je googelt op "Peter Lavrijsen" kom je ook minder leuke dingen tegen. Zo vult Google automatisch het woord "oplichter" aan.

Ik heb de documentaire niet gezien, dus heb er verder geen oordeel over. Wel zou je kunnen stellen, dat als je in Google nogal eens tegenkomt dat mannen graag een filipijnse bruid willen, omdat ze zo onderdanig zijn, dat op zijn minst bedenkelijk is.