Hoe kan je je ouders overtuigen om te verhuizen??

Ik ben 14 jaar en ik ben verhuisd op mijn 5e.
Mijn ouders zijn in rotterdam geboren en ik ook alleen ik ben op mijn 5e verhuisd naar zeeland :S
Ik wil graag terug verhuizen alleen ik weet niet hoe ik mijn ouders moet overtuigen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (9)

Dat kun je niet. Jij wil terug, niet je ouders. En ouders bepalen toch nog steeds waar je woont. Dat heeft met bv werk te maken, maar ook met veiligheid.
Als je een paar jaar wacht, dan kun je helemaal in je eentje terug naar Rotterdam verhuizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dan zou ik er gewoon eens met ze over praten. Maar nogmaals denk ik niet dat je ze kunt overtuigen als ze niet willen. Wel zou je kunnen aangeven dat wanneer zij willen, jij ook heeel graag wil. Voor degene die de -1 heeft gegeven: Dank!!! Vooral zonder uitleg ben ik daar altijd heel blij mee...
Ik denk dat het aan meerdere factoren ligt als je ouders hier wel of niet in meegaan. Wil je op jezelf gaan wonen? Dan is 14 denk ik te jong en gaan je ouders hier niet snel in mee. Ga je intrekken bij famillie? Misschien dat ze er dan sneller achter staan. Ik denk dat het een moeilijke kwestie is. Je bent 14, zal waarschijnlijk in je 3de jaar op de middelbare school zitten, ik kan me voorstellen dat je ouders liever willen dat je eerst je middelbare school afmaakt voordat je gaat verhuizen.

suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk ook dat Rotterdam zoals jij dat beleefde toen je 5 was heel anders dan je Rotterdam nu zou beleven.

Ik denk dat je je ouders hier niet van kan overtuigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kan je ze niet van overtuigen, je ouders zijn vroeger vast niet voor niets verhuist.
als je later het huis uit gaat dan kan je wonen waar je wil maar nu moet je er het beste van maken met je ouders
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Rebecca.
Je ouders kun je niet overtuigen denk ik..Maar heb je geen familie meer in Rotterdam, zodat je daar eens kunt logeren?
Rotterdam is best leuk! Dat ben ik met je eens..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Powerpop4: laat je ouders deze vraag en de antwoorden zien en vooral jouw reacties. Dan weten ze in ieder geval hoe je erover denkt. Dat is al een stap in de richting die je opwil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is een goed advies Dounja;-)
Je kan ze niet overtuigen.
I.v.m je ouder leven nu al een tijdje 10 of zo al in Zeeland.
Ze hebben werk daar. Alles is al onder controle in Zeeland.
Ik zeg geniet gewoon maar in Zeeland. Waarom wil jou op eens over 10 jaar naar ergens anders gaan verhuizen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou deze missie uit je hoofd zetten, als ik jou was. Verhuizen is niet iets wat je zomaar even doet. Zeker niet naar een andere stad.
Het is jammer dat het jou niet goed bevalt in Zeeland.
Heb je er al over gepraat met je ouders? Zijn ze zelf wél gelukkig met hun keuze?
Jammer dat je je vraag zo 'gesloten' stelt, alsof de ENIGE oplossing van jouw probleem terug verhuizen is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik denk niet dat je je ouders kunt overtuigen om weer terug te gaan naar rotterdam,ze hebben hun leven opgebouwd in zeeland en waarschijnlijk ook hun werk,over een paar jaar ben je oud genoe om zelf naar rotterdam te verhuizen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel karweitjes gaan doen. Al het geld sparen en als je genoeg hebt, de verhuiskosten betalen.
Arme jij, ik kan me voorstellen dat je liever in een bruisende stad wil wonen maar je zult toch geduld moeten hebben totdat je student wordt en naar Rotterdam kunt gaan studeren. Dus nog even moed houden.