Werkt een relatie waarvan beide een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft per definitie niet? of juist beter dan wann 1 persoon dit heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een relatie met een narcistisch persoon werkt per definitie niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij twee narcistische persoonlijkheden het zal naar mijn inzien alleen maar strijd opleveren. Omdat ieder voor zichzelf de ander weg zal cijferen in het belang van het
eigen genot. Volgens mij zal een narcistische persoonlijkheid alleen maar dingen kunnen doen voor een ander als daar ook iets voor terug gekregen wordt.