Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend is 17 jaar en ik zou graag een cadeau kopen maar ik weet echt niet wat gekocht! Iemand leuke ideetjes of een tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ik heb een keer veel succes gehad bij een 18 jarige jongen, die ik een powerball cadeau heb gedaan,
Kijk hier maar eens:
http://www.powerball-europe.com/presentatie.php?land=nl&waarbenje=presentatie&actie=set&pbeurope=3b4e66321ecb29efe134b92813dd21d8
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan wat je budget is en voor wat. Maar misschien heb je hier wat aan:
snowboardles bij snowworld, slipcursus, mooie kleding, een tas vol leuke en lekkere dingen zoals massage olie en een flesje prosseco, trek een mooi lingeriesetje aan en verleid hem, computerspel, een goed boek, neem hem mee uit eten, kaartjes voor een concert, meer tips? Dan zeg je t maar..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef hem je liefde dat is vaak meer waard dan het duurste kado
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kent je vriend het beste, dus je weet ook waar zijn intresses liggen. Een paar lekkere Belgische bieren zijn altijd lekker (als hij van bier houdt), of misschien houdt hij van games, concertkaartjes zijn ook leuk, mooie kleren zijn ook altijd leuk. Daarnaast geven de andere GV'ers ook goede tips, daar sluit ik me ook bij aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat niet zozeer om het cadeau, maar om het idee. Koop iets wat jij denkt dat hij leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn tip is koop een geurtje voor hem. Of een mooi zilveren ketting/armband fozo...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar dvd's om gezellig samen naar te kijken ;)
Leuke spellen voor op (spel)computer.
cadeaubon van muzicstore.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding