Mijn vriend is 17 jaar en ik zou graag een cadeau kopen maar ik weet echt niet wat gekocht! Iemand leuke ideetjes of een tip?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een keer veel succes gehad bij een 18 jarige jongen, die ik een powerball cadeau heb gedaan, Kijk hier maar eens: http://www.powerball-europe.com/presentatie.php?land=nl&waarbenje=presentatie&actie=set&pbeurope=3b4e66321ecb29efe134b92813dd21d8

Ligt aan wat je budget is en voor wat. Maar misschien heb je hier wat aan: snowboardles bij snowworld, slipcursus, mooie kleding, een tas vol leuke en lekkere dingen zoals massage olie en een flesje prosseco, trek een mooi lingeriesetje aan en verleid hem, computerspel, een goed boek, neem hem mee uit eten, kaartjes voor een concert, meer tips? Dan zeg je t maar..

geef hem je liefde dat is vaak meer waard dan het duurste kado

Je kent je vriend het beste, dus je weet ook waar zijn intresses liggen. Een paar lekkere Belgische bieren zijn altijd lekker (als hij van bier houdt), of misschien houdt hij van games, concertkaartjes zijn ook leuk, mooie kleren zijn ook altijd leuk. Daarnaast geven de andere GV'ers ook goede tips, daar sluit ik me ook bij aan.

Het gaat niet zozeer om het cadeau, maar om het idee. Koop iets wat jij denkt dat hij leuk vind.

Mijn tip is koop een geurtje voor hem. Of een mooi zilveren ketting/armband fozo...

een paar dvd's om gezellig samen naar te kijken ;) Leuke spellen voor op (spel)computer. cadeaubon van muzicstore.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100