Waarom valt de een op blank en de ander bijv. op zwart?

Misschien niet zo slim gesteld, de vraag, maar ik bedoel wat de rede is, dat de een op zwart, de ander op aziatisch of weer iemand anders op blank valt.

Heeft dat te maken met een bepaalde omgeving waar diegene is opgegroeid?

Juist verliefd worden op datgene wat hij/zij nooit gekend heeft?
Of iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Onze brein heeft allelei informatie verzameld over e.v.t. toekomstige partners.
Ons karakter, onze genen, onze fantasie, ervaringen, wensen, dingen die we gezien hebben, gesprekken, ontmoetingen, de plaats waar we zijn opgegroeid, zelfs onze ouders, hebben er toe bijgedragen dat we ons een beeld hebben gevormd van onze toekomstige partner.
Diegene die het dichts in de buurt komt, van die ideale partner, kunnen we op verlieft worden.
Zelfs een andere huiskleur, hoeft dan geen probleem te zijn.
Overal ter wereld kunnen we de juiste partner tegen komen waar we op verlieft kunnen worden, er is dus niet een de enige ware, maar duizenden die bij ons kunnen passen.
Daar heeft de evolutie wel voor gezorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Ja, en in de loop der tijd kan je ook zomaar bepaalde type (huidskleur) mensen mooi vinden die je eerst niet aantrekkelijk vond. Ik heb het dus nu puur even over uiterlijkheden, die smaak kan ook veranderen. +1

Andere antwoorden (5)

Persoonlijke smaak. Net zoals de een van rood houdt en de ander van groen.
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
Nee, dit antwoord was het eerste.
By the way, het is niet verige, maar vorige, en in dit geval het volgende, beste hullie24!!!
En nageaapt moet aan elkaar......
Kristal
11 jaar geleden
Hullie, vaak zijn mensen op hetzelfde moment een antwoord aan het typen, dus kunnen ze zonder opzet op elkaar lijken. Jc54 was net iets eerder klaar als Sabrina, maar dat kon Sabrina niet weten en Jc54 al helemaal niet.
persoonlijke smaak die wordt beinvloed door ervaringen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zelf getrouwd met een buitenlandse vrouw !
Bij mij ging het zo :
Voor het getrouwd zijn kwam ik alleen in contact met buitenlandse vrouwen .
Het lijkt of je erdoor wordt aangetrokken .
Ik was zelf niet echt op zoek naar een vrouw maar kwam er toch iederkeer met hun in contact .
En toen naar jaren kwam ik in contact met mijn huidige vrouw .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet alleen de huidskleur maar ook de lichaamsbouw die hier een rol speelt v.b.Een aziaat is meestal tenger en klein,een neger groter en forser gebouwd en een latino middelgroot en middelgespierd gebouwd. Ook de ogen spelen hierbij een rol en dit is natuurlijk ook omgekeerd bij ons blanken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is puur aantrekkingskracht of chemie tussen twee personen. Iemand kan vallen voor een persoon met bepaalde huidskleur of cultuur, en knapt af van iemand die dezelfde huidskleur en of cultuur heeft.