Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie was de jongste vader ter wereld?

Lina Medina is de jongste moeder ter wereld, dat weet ik. Maar de jongste vader dan? Op Internet heb ik het niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal moeilijk te achterhalen zijn. Ik ga er van uit dat een per ongeluk geslachtsrijpe 10-jarige blaag die een meisje bezwangert daar niet mee in de krant komt. Je ziet het er niet aan, he, aan de buitenkant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit (2/3 jaar geleden) een verhaal gelezen van een 10 jarige die een 15 jarig meisje had bezwangert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik ook gehoord, maar als Lina Medina 5 jaar was toen zei een kind kreeg, dan moet er toch nog een jongere vader bestaan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In arme landen hebben ze geen condooms, dus de kans is groot dat er in die landen heel jonge vaders zijn. Vanwege de het geld te kort, kunnen ze zich niet "even" bij het gemeentehuis in laten schrijven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sean Stewart uit Sharnbrook in Engeland werd vader van een gezond babyjongetje op 20 januari 1998, toen hij 12 jaar oud was.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hij was nog 11 jaar toen hij zijn drie jaar oudere vriendin bezwangerde....
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, dat verhaal schijnt niet te kloppen.
Amadea
12 jaar geleden
Volgens mij lopen er twee verhalen door elkaar. Er was een soortgelijke situatie met Alfie Patten en Chantelle Stedman, die een dochtertje Maisie kregen. Diens vaderschap bleek niet te kloppen....
De vriendin van Sean Stewart heette Emma Webster en die was toen ze beviel 16 jaar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding