Hoe krijg ik de stank in mepal beker eruit?

Ik was hem altijd meteen, maar kan hem niet dicht in de kast bewaren, dan gaat hij stinken. Ik heb er een voor de melk en een voor de roosvicee, beide stinken ze als ik het drinken langer dan 8 uur erin laat, of als ik ze na het wassen en drogen gesloten bewaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Open bewaren. Ik heb deze bekers ook, en bewaar ze inderdaad altijd open. Dan heb je geen last van stank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat doe ik ook altijd, maar de stank gaat er niet uit en als het drinken er te lang in zit, zit de stank ook in het drinken. Zal mijn kind het drinken dan nog wel lekker vinden? ( hij is pas 3 en gebruikt zijn beker bij de Gastouderbureau)