09/11 vogel op een jongen zijn hoofd, welke documontaire was dat?

Toen afgelopen jaar de ramp van 9/11 10 jaar geleden was werden er allemaal documentaires uitgezonden op televisie. Er was ook een jongen die vertelde over zijn omgekomen moeder en dat tijdens zijn toespraak op de begrafenis/herdenking er een vogel op zijn hoofd vloog. Je zag ook dat het gebeurde want het was gefilmd. Hij zei dat het zijn moeder moest zijn geweest omdat het vogeltje precies op zijn hoofd lande toen hij 'Mom' of 'Mother' of iets dergelijks zei. Het was zo aandoenlijk. Ik wil dat graag nog een keer kijken. Weet iemand waar ik dat kan zien of vinden? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De film heet

Rebirth THE documentary

Ik weet helaas niet waar je dit terug kan vinden maar ik vermoed op you tube
en anders kopen op Amazon.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de documentaire Rebirth. De jongen heet Nick Chirls. Dus als je die naam i.cm. footage of 9/11 opzoekt, zou je hem kunnen vinden. Anders Bol.com oid. kan je hem ook bestellen. of via Ebay. prachtig stukje inderdaad...

Toegevoegd na 12 minuten:
Hier nog even een linkje. voor euro: 1.30 kan je de uitzending 48 uur kijken
http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/71979/rtl-5/rebirth-9-11/seizoen-1-aflevering-1.html
;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waaw super bedankt.
Dit is hem!

Mooi filmpje trouwens. Ik had het nog nooit gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=wwPohaMIvoQ