Zijn er ook dating sites waar je mekaar kan leren kennen zonder foto??

Elke keer als ik een poging doe op dating sites. Krijg ik alleen maar reacties van mannen die sex willen. Of draait het er uiteindelijk op uit. Maar als je geen foto toevoegd krijg je opeens geen reacties meer. Zijn er dus ook dating sites dat je elkaar met aan de hand van alleen chatten ofzo beter kunt leren kennen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je echt via een dating site je waren wilt vinden probeer eens paiq.NL dit is wel met foto maar die krijg je pas te zijn als je langer met elkaar chat. Succes in het vinden van een goeie date

In zeker zin is er natuurlijk wel een antwoord, met een omweg: Facebook. Of andere social media waar je in anonimiteit kunt beppen met elkaar. Gewoon een random paard als avatar gebruiken, en als 't qua dialoog klikt kun je 'ns vissen naar een foto. De échte dating-website zijn toch min of meer wel websites waar je foto's verwacht.

Ik weet niet hoe jouw foto's eruitzien, maar ik denk dat het niet om de foto's gaat. Waarschijnlijk is de site te oppervlakkig: trekt de verkeerde soort mannen aan. Je kunt een serieuzer site zoeken, waar het de bedoeling is dat je wat langere teksten aanlevert, zoals e-matching. Foto's zijn wel erg handig: ze geven een eerste indruk. Als er bij een profiel geen foto's staan, trek je gewoon geen aandacht.

Je hebt onder andere spiridate.nl (zie link) waar mensen daten op basis van gelijklopende interesses in het leven. Je kan er ook terecht voor pure vriendschap of om in groepsverband iets op touw te zetten. Uiteraard bestaat ook hier de kans dat er vroeg of laat het seksuele aspect aan bod komt maar niet zo snel of zo direct als bij vele andere datingsites. Het is ook niet zo dat je wat van spiritualiteit dient af te weten om via deze site te daten. Iedereen die op een respectvolle manier contact wenst te leggen is van harte welkom. Laat je dus niet afschrikken door dat vaak hoogbeladen woord 'spiritualiteit' hé ;-) Liefs en Succes ermee!

Bronnen:
http://www.spiridate.nl/

De praktijk wijst uit dat de meeste mensen op datingsites op 1 ding uit zijn: seks. Onlangs las ik een artikel, kan het nu zo snel niet terugvinden, van een journaliste die een fake profiel aanmaakte en afwachtte. In no time stonden de geïnteresseerde heren te dringen. Haar profielfoto bestond uit een opname van haar schouder, en in elke chat ging ze een stapje verder om de heren af te schrikken. Het deed er absoluut niet toe wat ze schreef: de heren wilden wel. Dus het ligt niet aan jou. Ik weet dat je op Pepper.nl een profiel kunt maken met plaatjes die iets óver jou zeggen in plaats van een foto van jezelf, en dat je daar kunt aangeven dat je niet per se wilt daten (als in: op een relatie uit zijn), wat misschien ook andere reacties geeft. Anders zou ik je adviseren op zoek te gaan naar een chatsite of een forum over een onderwerp dat jou interesseert: alle kans dat je daar gelijkgezinden tegenkomt, en je nooit wat er uit voortkomt. Ik ken aardig wat stellen die elkaar zo hebben leren kennen ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100