Heeft m'n vriendin wel een normale relatie?

Ik maak me een beetje zorgen om mijn vriendin. zij heeft een vriendje met wie zij al 5x mee hebt gehad in de hele schooljaar.... en ik vraag me af of 5x verkering hebben met hetzelfde jongen nog normaal is.. ze heeft die andere jongens afgewezen toen zij niet met hem had en hem ook wel eigenlijk een paar keren.. maar toen mocht het niet van haar ouders ofsoo.. had ze in ieder geval aan mij verteld... of is zij gewoon stapel verliefd op hem??
maar nu op dit moment zijn ze best lang samen merk ik.. en ze waren altijd tegen strijdig.. maar later is weer goed alleen met ja en nee zijn ze tegenstrijdig en tja... ze stoeien altijd en dat soort dingen maar ik zie haar altijd lachen als zij iets met hem doet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ja. Absoluut normaal. Ze weten gewoon nog niet of ze wel echt bij elkaar passen en hebben een 'knipperlicht' relatie. Komt vanzelf duidelijkheid in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft: "ik zie haar altijd lachen als zij iets met hem doet.."

Als dit zo is, doet de rest er niet toe. Ze heeft het blijkbaar leuk met hem, en daar gaat het om.

En als ze even oud is als jij, dat is zo'n knipperlichtrelatie heel normaal. Op jullie leeftijd zijn relaties nieuw en spannend. Niet iedereen gaat op dezelfde manier met dat nieuwe en spannende om. De één door van verkering naar verkering te vlinderen, de ander door het telkens aan en uit te maken met dezelfde jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag! +1

Maar ja... wanneer is een relatie nu normaal.
Iedereen heeft zijn eigen normen en waarde + eigen levenstijl.
Wat ik heel normaal vind, kan een ander heel raar vinden!
Denk bijvoorbeeld ook aan andere culturen (andere geloven etc.)

Een echt goed antwoord zul je op deze vraag niet (echt) krijgen, het ligt aan jouw normen en waarden wat je ervan vind.
Ik zou zeggen, volg je hart of intuitie (luister ernaar) en praat met je vriendin erover.
Geef aan dat je haar alle liefde van de wereld gunt maar dat jij je toch zorgen maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigelijk is dat wel normaal dat detekent dat ze niet zonder elkaar kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twee mensen zoeken uit ,of ze bij elkaar passen!...heel goede houding vind ik!..er word te vaak te vlug aangenomen dat wat verliefdheid is,houden van betekend!...verliefdheid gaat over in houden van,als twee mensen weten hoe ze in elkaar steken en elkaar ook respecteren met de minder leuke eigenschappen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wel normaal, misschien is juist die ene jongen de ware voor haar. en op die leeftijd moeten ze juist leren wat echte liefde is.