wat vraag ik voor verjaardag aan vriend

Heb sinds half jaar leuke lat relatie nu ben ik binnenkort jarig en heeft familie nog niet ontmoet. Nu vraagt hij elke keer wat ik hebben wil,sieraad of luchtje en bloemen vind ik zo afgezaagd. wie weet leuk orgineel kado?

Weet jij het antwoord?

/2500

Boeken!

Een fotoshoot en dan mag hij de leukste foto voor zichzelf uitzoeken.

Een viskom met 2 goudvissen? Een konijn? Of een lekker kussen in je bed. Gegarandeerd dat je elke nacht van hem droomt..

Het antwoord is eigenlijk zo oud als de weg naar Rome.... Laat het hem lekker zelf uitzoeken....... kan die gelijk bewijzen dat hij je probeert te leren kennen. Een kado heeft geen waarde al kost het een ton als iemand er niet over nagedacht heeft en de persoon heeft proberen te doorgronden die ontvangt. Mijn broer en ik geven elkaar elk jaar een fles wijn......... klinkt vreselijk saai, maar als je het ritueel van uitzoeken en proberen er bij betrekt dan merk je dat je echt met iemand bezig bent, de gever met het uitzoeken en de ontvangen met het proberen achteraf.

IetS wat hij jou waard vind... iets persoonlijks...(foto van jullie op een beker ofzo) Laat het aan zijn smaak over ik bedoel kado is altijd leuk om te krijgen.

een lange overnachting in een kasteel met diner en ontbijt. of een 2p zomer-treinkaartje en ga samen een dagje treinen... kaartjes voor de twin-seat in metropolis(antwerpen) of wat dacht je van een knuffel alvast gefeliciteerd!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100