wat vraag ik voor verjaardag aan vriend

Heb sinds half jaar leuke lat relatie nu ben ik binnenkort jarig en heeft familie nog niet ontmoet. Nu vraagt hij elke keer wat ik hebben wil,sieraad of luchtje en bloemen vind ik zo afgezaagd. wie weet leuk orgineel kado?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (17)

Vraag een weekendje weg! heeft hij ook wat aan!
Fijne verjaardag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je een origineel kado wilt en hij op GV wel even kan vragen of mensen ideeën hebben voor originele kado's.
Andere ideetjes: een fotoboek, een kunstwerk, een leuk t-shirt, een workshop, een treinkaart, een plant, een boom, een zwembad, een bioscoopbon, een massage, een dagje uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fotoshoot en dan mag hij de leukste foto voor zichzelf uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets wat je zelf leuk vind.
En als je niets leuks weet te bedenken dan vraag je niets.
Dan zeg je dat je liever samen eens iets leuks doet ofzo.

Je vraagt toch niet een kado omdat het origineel moet zijn?
Het moet juist persoonlijk zijn, iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een viskom met 2 goudvissen? Een konijn? Of een lekker kussen in je bed. Gegarandeerd dat je elke nacht van hem droomt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag een cadeaubon van een bepaalde winkel , of een V V V bon waar je op veel plaatsen mee kunt winkelen , en dan kun je nog even nadenken wat je er mee doet . Je kunt het ook helemaal aan hem overlaten en je laten verrassen . Maar uiteindelijk gaat het om het gebaar , niet wat het gekost heeft ! Alvast een fijne verjaardag gewenst , en nog vele jaren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is eigenlijk zo oud als de weg naar Rome....
Laat het hem lekker zelf uitzoeken....... kan die gelijk bewijzen dat hij je probeert te leren kennen. Een kado heeft geen waarde al kost het een ton als iemand er niet over nagedacht heeft en de persoon heeft proberen te doorgronden die ontvangt. Mijn broer en ik geven elkaar elk jaar een fles wijn......... klinkt vreselijk saai, maar als je het ritueel van uitzoeken en proberen er bij betrekt dan merk je dat je echt met iemand bezig bent, de gever met het uitzoeken en de ontvangen met het proberen achteraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IetS wat hij jou waard vind...
iets persoonlijks...(foto van jullie op een beker ofzo)
Laat het aan zijn smaak over ik bedoel kado is altijd leuk om te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je nooit gedacht als ik een vriendje heb dan zou ik dat of dat graag krijgen? Of als vriendinnen van hun vriendje iets krijgen dat je dat ook graag zou willen? Een lekker luchtje? Dan heb je 'hem' altijd bij je. Een knuffel? Kaartjes voor een concert? Leuk samengesteld mp3-tje. Een etentje is ook erg leuk.
13 jaar geleden
Een kappersbon of een bon voor de schoonheidsspecialiste.
Een mooie lingerie bon, maakt het extra spannend voor hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie uitvergroting van een foto van jullie samen.
Het kopen van een geurtje kan iedereen heel gemakkelijk, maar voor het vinden van de mooiste foto zal ie toch iets meer moeite moeten doen. En daar gaat het uiteindelijk om, bij kado's geven, dat je er moeite of aandacht aan besteedt hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kookboek. Bijna altijd wel bruikbaar :-) en beschikbaar in tien miljoen soorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie kunnen gezellig uit eten gaan. Romantisch diner bij kaarslicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezellig etentje waar je samen van kunt genieten, of een uitstapje!

Fijne verjaardag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg tegen hem dat je graag iets wil hebben waarvan hij vindt dat het iets aan jou toevoegt. Hij kan dan zelf kiezen uit sierraden, parfum, lingerie, een mooie sjaal...zo ver als hij zelf wil gaan. Ik heb dit ook eens gedaan en kreeg toen prachtige oorbellen die ik nog steeds heel graag draag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lange overnachting in een kasteel met diner en ontbijt.
of een 2p zomer-treinkaartje en ga samen een dagje treinen...
kaartjes voor de twin-seat in metropolis(antwerpen)
of wat dacht je van een knuffel
alvast gefeliciteerd!!!