Veel antwoorden zullen materialistisch van aard zijn (gadgets, dure zaken) of te maken hebben met seks ("verwennen"). Zeg maar de bekende weg en ook wel een beetje de gemakkelijke weg vrees ik.

Ik denk dat het allerbelangrijkste simpelweg "aandacht" krijgen is. Aandacht betekent dat je "gekend" wordt en dat kan merkbaar zijn in hele kleine of hele grote attenties zijn, maar wat mij betreft gaat het om het gebaar en vooral de intentie.

Mijn collega kwam bijvoorbeeld laatst bij mij werken en overnachten en mijn vrouw had voor ons een paar flesjes bier gekocht. Zoiets vind ik dan ontzettend attent en het verraste mij. Of als ik in het buitenland mijn koffer open maak en een zakje dropjes vind.

Wat verrassend is, is helemaal afhankelijk van de relatie. Ik zou het zelf heel verrassend vinden als mijn vrouw een weekend voor twee personen zou organiseren in een leuk hotel in een stad, zonder kinderen met voor allebei een hoeveelheid zakgeld (zuch, ja ze leest mee ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 veel belangrijker inderdaad...Lief van je vrouw!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel atente dingen en niet materialistisch.. maar eh je laatste alinea geeft toch aan dat zo'n weekendje weg incl zakgeld ook wel welkom is ;P
(ps. daar moet je goed gebruik van maken, dat ze mee leest. Ik had oa 'massage' laten vallen en 'een pilsje nu ik voor de pc zit'... wie weet had 't gewerkt! ;)

Andere antwoorden (12)

Ik zou blij verrast zijn als de sleutel van deze onder de boom lag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te zeggen:
Schat er is voetbal/kickboksen op tv.
Ik heb wat lekkere hapjes voor je klaargemaakt, zal ik daarna even je voeten en rug masseren?

Toegevoegd na 38 seconden:
En oja om niet te vergeten ik heb vip kaartjes voor het wk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuw leuk lingerie setje, voetbal ticket, dagje samen weg.
( of tickets voor een film, theater voorstelling, cabaret, noem maar op)

En dan is er ook altijd nog die altijd handige site.
Zie bron!

DAar kun je heel veel vinden. (oa onder ' cadeautjes')

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sharona30... Je vraagt naar de bekende weg...

Wees er helemaal voor je man, helemaal, dat is kicken en superspannend... En een tikje overdrijven maakt het nog seksueel ook... Elke overdrijving is seksueel trouwens, maar dat wist je ook...

Volledige aandacht... That does the trick...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt me weer door.....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You can´t hide, i will track you down and hunt you... :-)) je bent een schat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja.. ik weet het;-)
De afstandsbediening & een biertje, zak chips en dan de deur achter je dicht trekken met de opmerking: Je vrienden zijn over 5 minuten hier om de EK te kijken. Ik ben vannacht weer thuis, ga met vriendinnen naar de bios

Lekker eten & uitdagende kleding

Weekendje weg

.. Zoveel. Je moet niet 'een man' een plezier willen doen, maar kijken wat de man in kwestie het meeste aantrekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij zou je meer dan met al het bovenstaande verrassen met iets raars als bijvoorbeeld vrouwenkleding die je wil dat ik aantrek (een roze jurkje bijvoorbeeld). Maar zo'n verrassing is niet positief, wat de bovenstaande dingen wel zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je 'een' man verrassen... of de man van je leven?

voor de eerste maakt het niet uit wat, als het maar iets aardigs is...

wil je je 'eigen' man verrassen geef hem dan je volle aandacht en aanwezigheid, zorg voor hem met heel je hart...
laat je liefdevolle aandacht stromen, volg je creatieve ingeving en draag hem op handen...

zo doe ik dat met 'mijn' XiniX... elke dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spontaniteit... Aandacht. Mannen verras je naar mijn inziens op dezelfde manier als vrouwen. Daar zit geen verschil in. Doe iets waarvan jij denkt dat de ander kan waarderen. Hier is niet één antwoord op te geven omdat we niet allemaal hetzelfde zijn. Alhoewel... Er zullen weinig mannen zijn die seks zullen weigeren wanneer vrouwlief in pikante lingerie de slaapkamer komt binnengelopen. Altijd verrassend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
strap-on dildo... :O
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaa, zeker verrassend! Echter niet in positieve zin vrees ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geeft al aan waar jij van houdt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou inderdaad verrassende resultaten opleveren voor onze relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zo zeer van houden als erkennen dat het een man zo ongeveer het meeste door verrast kan zijn...
Ik zou zeker blij zijn met een
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is per man verschillend, de 1 houdt van voetballen en de ander van stappen.

Mijn man kite erg graag en als het weer het toelaat ook al is het een heel weekend dan krijgt hij daar zijn vrijheid in en sms ik of het lekker gaat.
En heel snel naar het lezen belt hij mij op en hebben we een leuk en spontaan gesprek en komt met een heerlijk gevoel thuis. En als ik hem dan ook nog verras met een gezellige avond en mooi in de kleren en daarna vroeg naar boven dan is zijn weekend of dag helemaal top.

Dus hem de ruimte geven om iets te doen wat hij zelf erg graag wilt. Ook al komt het jezelf niet echt uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne met een nieuw item voor zijn verzameling. Issie als een kind zo blij :D.
En lekker eten, zijn favoriet thais hapje.