Kan je ook speeddaten voor 18+?

Meestal is het alleen voor mensen van 20+ dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja zeker er zijn verschilende organisaties zoals www.loveborrel.nl

Het beste antwoord

speeddaten wordt ongetwijfeld ook georganiseerd voor 18+!

is deze vraag informatief of gaat het werkelijk om iemand die op 18 jarige leeftijd wil speeddaten ?
als dat het geval is, begrijp ik er niets meer van... hoe is het mogelijk.... je bent vreselijk jong en wilt nu al zelf haast maken om aan een vriend/vriendin te komen...?
ik ben verbijsterd... !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha nee maak je geen zorgen, een vriendim en ik willen het gewoon een keer voor de lol doen. Voordat het te laat is en we al een vriend hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh gelukkig, lachen meiden en misschien wordt het toch nog wat!

Andere antwoorden (1)

in principe zou dit gewoon moeten kunnen, wettelijk staat hier een minimum leeftijd voor van 18 jaar