Wat verklaart onverwacht en onbekend aanhankelijk gedrag van iemand?

Toegevoegd na 18 minuten:
Per ongeluk als reactie vermeld maar dit is eigenlijk een toevoeging:
En die persoon is er zich van bewust en weet zich er zelf ook niet goed raad mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En die persoon is er zich van bewust en weet zich er zelf ook niet goed raad mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
babyfaced.!

Het beste antwoord

Ergens altijd heel zeker en overtuigd van zijn geweest, en ineens door een bepaalde gebeurtenis/opmerking is de kijk van die persoon veranderd, en dat maakt onzeker en afhankelijk. Want er moet weer een nieuwe overtuiging opgebouwd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

It could be love...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schuldgevoel,sympathie,heeft een gunst nodig,misschien wat cantare oppert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand al heel lang stellig overtuigd is van een bepaalde gang van zaken en onverwacht ontdekt dat hij al die tijd het verkeerd had, dan kan daar een aanhankelijk gedrag uit voor komen.
Dus een plotseling inzicht hoe het eigenlijk in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je claimen?