hoe kun je het beste een meisje versieren?

hoi degene die dit lest ik heb een vriendin ik vond haar leuk maar vind zij mij leuk dat weet ik niet :(
en nu vraag ik tips aan iedereen die dit lest help me plz?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm bedoel je nou dat je al verkering hebt en je niet weet of ze je eigenlijk wel leukt vindt, of bedoel je dat je haar graag als vriendin zou willen hebben>?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al verkeering en zonder .... want ik heb nu iemand dank zij de tips ( op msn gevraagd morgen ga ik har echt vragen na school ) mar ik vind nog iemand leuk PLZ TIPS VOOR VERKEERING EN ALS JE AL VERKEERING HEBT OKEJ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gast, ga je er twee vrouwen op nahouden? Dat zou ik niet doen als ik jou was. Dat kost namelijk echt veel energie. Verder: hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 maar ik heb nu al een heel leuk meisje die ik hou en ze is mooi ze vind mij leuk enz nou nu weet je een beetje over mij ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zucht. 12.. twee meiden. Hoe kan het ook anders.
"Waar gaat dat heen met de jeugd" haha
Is één niet genoeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HET IS TOCH MIJN LEVEN ik bepaal zelf ik heb tegen die meiden gezecht ze vinden niet erg en nu zijn het volgens mij 3 meiden die me leuk vinden nog meer :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is jou leven en je bepaalt het zelf. Neemt niet weg dat ik mijn mening hier over mag geven. Ik keur het niet goed. Maar aan de andere kant ben je 12 en zijn je hersens nog niet ver genoeg ontwikkeld om de gevolgen van je acties in te kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Robin, ik vind het mooi. Als je drie vrouwen achter je aan hebt zitten, die het allemaal geen probleem vinden, heb je volgens mij geen tips nodig. Ik hoop alleen voor je dat het ook nog zo blijft nadat je ballen ingedaald zijn. Chapeau.

Het beste antwoord

Leuk! tips geven.

Je zegt: Ik heb een vriendin, maar je weet niet of ze je leuk vindt?

-Je zou haar kunnen verrassen met iets leuks, iets wat je zelf hebt gemaakt.
- Je zou samen naar de bios kunnen. Of schaatsen, of lasergamen, of samen uitgaan. er zijn heel veel mogelijkheden.
- Neem haar mee uit winkelen. Een hell voor jou, maar voor haar een grote +. Ze ziet zo, dat je best je eigen prioriteit aan de kant wil zetten -soms. (ooh the joy of shopping!)

Er zijn veel leuke dingen die je kunt doen om de relatie wat 'leuker' te maken voor beide kanten.
-----------------------------------------------------
Indien je bedoelt: Ik heb nog geen verkering maar ik zou haar graag versieren:

Er zijn verschillende manieren om dat aan te pakken.
- Je zou een vriend van je kunnen vragen om eens polshoogte te nemen en kijken in hoeverre ze jou ziet zitten.
- Je zou zelf op haar kunnen afstappen en een praatje maken. Kijk of ze 't leuk vindt om met jou te praten.
- Als het 'praten' gezellig is, kun je na een aantal keer voorstellen wat leuks te doen.
- Je kunt voor d'r gaan staan en het uitgillen:
IK VIND JE LEUK!... en hopen dat ze niet schrikt en zegt dat ze jou ook leuk vindt ;)
- Mysterieus een roos neerleggen voor haar (waar ze dan ook maar is. Bijv: een kluisje, haar bureau, etc)

Et cetera!

Heel erg veel succes. En vooral: Plezier! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Makkelijkste oplossing: Vraag haar gewoon letterlijk of ze jou leuk vind en of ze een keer wat met je wilt doen, wat drinken ofzo. Komt ontzettend stoer over als je het gewoon zo doet. En nee heb je, ja kun je krijgen. Oftewel, je hebt niets te verliezen.

Wil je het niet zo , maar wat meer hard to get :-) wees dan extra lief voor haar en attent. Zeg lieve dingen tegen haar, complimentjes werken goed! Help haar met dingen. Wees gewoon jezelf en geef haar wat extra aandacht, misschien groeit er dan vanzelf wat tussen jullie.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vond haar leuk,of vind haar leuk?
Gewoon de stoute schoenen aan trekken en er op af!
Maar....niet kwaad worden als het niet wederzijds is he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met slingers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag die veel mannen bezighoudt, maar al te vaak misleidende en nutteloze tips krijgen. Uiteindelijk komt het er altijd op neer dat niet hetgene wat je doet of zegt belangrijk is, maar de intentie en je mentaliteit. Je kunt nog zulke mooie dingen zeggen, maar als het gevoel erbij niet klopt werkt het niet. Vrouwen voelen dat onmiddellijk, hebben daar een antenne voor, ook al denk je dat je het nog zo verbergt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Meisjes vinden het leuk om een mooie ring te krijgen met een diamantje er in!! En een mooi ketinkje vinden ze meestal ook romatisch!!

2. Je kan samen wat leuks gaan doen!! bevoorbeeld als je ouders weg zijn de kamer heel romantisch versieren met rozen en sierlijke dingen en een romantisch muziekje draaien een soort romantische picknick, een haar een romantisch brief geven waar op je haar uitnodigd. Je kan haar dan ook iets kleins geven. en je moet echt niet uit je mond stinken dat haten meisjes echt heel erg.!!!

3. Even 1 ding ga niet naar de bios dat is niet zo romantisch. Je kijkt dan meestal alleen naar het beeldscherm en praat niet met elkaar en kijkt niet naar elkaar dat vinden de meesten meisjes saai. Een romantische wandeling vinden ze meestal ook leuk, je moet dan op een mooi plek haar iets geven...
(het cadeutje dus.!!!)

Succes.!