Als je partner je zo vrij laat, dat het hem niet kan schelen wat je doet of laat, is dat dan onvoorwaardelijke liefde of onverschilligheid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt aan de relatie die er is en was. Het kan zijn dat je partner je blindelings vertrouwt, maar het kan ook zijn dat je partner er niet bij stil staat om het je te vragen. Niet vragen door onverschilligheid, vertrouwen, angst, opvoeding, normen en waarden, leefstijl, et cetera.
Er zijn vele redenen voor het vrij laten van een partner. Mocht het een vraag zijn vanuit de realiteit, kun je deze het beste aan je partner stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het laatste

Toegevoegd na 32 seconden:
nou moet ik zeggen als ik naar je avatar kijk, dat ik partner toch wel een soort van gelijk moet geven ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet. Onverschilligheid wel.

Als het je partner niet kan schelen wat je doet, is hij niet in je geinteresseerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ervaar dus ook dat onvoorwaardelijke liefde bijna niet mogelijk is. Ik heb het geprobeerd omdat ik dacht dat dat het hoogste was, maar in de praktijk roep ik toch halt bij bepaalde kwesties. Mijn partner roept dus geen halt. Dat maakt mij aan het twijfelen.
Iemand die je zo vrij laat dat het geen moer kan schelen wat je doet of laat is in mijn ogen geen partner maar een profiteur; maakt gebruik van je wanneer het hem uitkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag! als je partner je vrijlaat is het ook niet goed, maar als hij/zij jou bezit is het ook niet goed. Als hij/zij jaloers is is het ook niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onvoorwaardelijke liefde is voor ons mensen bijna onmogelijk!

Ik mag niet oordelen of het onverschilligeid is.

Maar je vraagt en dan geeft mijn bovenstaande antwoord over onvoorwaardelijke liefde, het antwoord!