hoe raak ik over mijn onzekerheid heen om op een vrouw af te stappen om haar te versieren. Ik voel dat vrouwen mij leuk vinden maar durf niet?

Op het cruciale moment durf ik niet op een vrouw af te stappen. zelfs ook vaak als ik zeker weet dat ze me leuk vindt en zelfs als ik bij haar in huis ben. De angst is te groot. zeker bij mooie vrouwen en bij vrouwen met personality. Ik ben een goed uitziende man die genoeg vrouwen aantrekt. Het lijkt echter dat mijn barometer die moet voelen wanneer toe te slaan hapert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He een tip: vrouwen houden van die een beetje verlegen zijn. Geen arrogante mannen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: Vrouwen zijn ook gewoon mensen...

Antwoorden (7)

De een is veel extraverter dan de ander. Daar kun je wel iets aan doen. Als je regelmatig dingen doet die je eigenlijk wel eng vindt (parachutespringen?) neemt je zelfvertrouwen toe. Op alle terreinen.
Wat misschien ook helpt: zeg heel duidelijk tegen jezelf "als ik het nu niet doe krijg ik daar straks spijt van".
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een plus voor de opmerking "Als ik het nu niet doe krijg ik er spijt van."als jij over twintig jaar kan zeggen dat je een blauwtje bent gelopen bij een mooie vrouw heb je het in ieder geval geprobeerd, maar er is een kans dat ze wel ja zegt en met je mee wil. Let op haar ogen, die vertellen je boekdelen. Vraag haar of ze zin heeft ergens wat te drinken of een stukje te wandelen. Vraag haar naar haar interesses. Een don't tegen een mooie vrouw is zeggen dat ze mooi is om mee te beginne, want dat doet elk man al. Wees origineel., maar niet op het slijmerige af. Gebruik humor. Wees geinteresseerd in haar, niet in haar lichaam. Is ze eens zonder make-up zeg dan dat je haar super te wauw mooi vind hoe ze er ook uit ziet... kun je hier wat mee?
Je zegt je voelt dat vrouwen je leuk vinden dan moet je zeker zijn van jezelf en gaan met die banaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn mening zegt me dat je neit zoveel ervaring hebt met vrouwen, je kan van alles doen om je onzekerheid te verhelpen. probeer het eens gewoon bij een vrouw die je al kent en probeer haar gewoon te versieren. misschien werkt dat beter. want als je dan met een vreemde vrouw gaat praten hoef je haar niet perse meteen te versieren misschien kan je ook gewoon beginnen met een gezellig gesprek je als je haar dan wat beter kent kan je beginnen met versieren. naar mate je dit dan meer gaat doen zal je zelfverzekerheid met vrouwen zeer toenemen.

succes ermee;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg altijd: Het is beter om een blauwtje te lopen dan een groentje te blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag jezelf eerst af wat je nou precies niet durft.İn de stelling lijkt het alsof je je die vraag al stelt.Je bent al bij vrouwen in huis dus mss ligt het niet aan het maken van contact.Als je nog een stap verder wil gaan laat haar dat dan blijken door woorden en kijk hoe ze hierop reageert.En waag dan maar de sprong in het diepe,met nee heb je ,en ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met versieren dat je doel een relatie is of gaat het puur om een one night stand ?
In beide gevallen, uit angst en onzekerheid durf je niet. Dan ben je misschien bang om afgewezen te worden. Je kunt je afvragen waarom je daar vooral bij vrouwen met een sterke persoonlijkheid of een mooi uiterlijk last van hebt. Kijk je daar om een bepaalde reden extra tegenop?
Val je speciaal op dat soort types en waarom?

En hoe zit het met je eigen zelfbeeld. Vind je van jezelf dat jij er ook goed uitziet of vinden alleen anderen dat van jou? Probeer daar eens wat mee te doen. Probeer jezelf eens uit te dagen door een talent van jezelf te ontwikkelen of iets heel anders te gaan doen in je werk. Maak in je eentje een spannende reis waarbij je alleen een ticket koopt naar zomaar een bestemming en de rest is een avontuur. Je Leeft dan meer vauit impulsen en allerlei onverwachte omstndigheden , gaat minder ingewikkeld nadenken en leert onderweg heel veel over jezelf. Ook door de vele ontmoetingen onderweg.

Verder vinden de meeste vrouwen samen praten en lachen en gezellige dingen doen leuk. Dat je attent bent en interesse in haar toont. Maar vooral ook dat je jezelf bent. Probeer ook eens om openlijk uit te komen voor je gevoelens van het moment . Zeg wat je zo lastig vindt aan het verder benaderen van haar. Dat kan juist heel goed werken.

Heb je daar allemaal geen zin in, op Google zou je ook nog kunnen zoeken op : "hoe versier ik een vrouw". Er zijn boeken van, artikelen, forums. Bij ons in de stad geven ze er zelfs cursussen in.

Onderstaande bron heb ik er even uitgelicht. Daar staat heel veel in. Het gaat je vast lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je, meestal vinden vrouwen het helemaal niet zo erg dat je wat onzeker bent hoor. En als een mooie of interessante vrouw interesse voor je heeft, wordt je daar dan niet wat zelfverzekerder van?
Gewoon jezelf zijn, niet alle vrouwen zitten op een zelfverzekerde macho te wachten hoor;)