Wat is leuk om te doen met de familie, als je vader 60 wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets anders dan bij een andere leeftijd??

Antwoorden (6)

Met z'n allen naar een kook workshop, en een maaltijd koken (onder deskundige leiding) en die daarna samen gezellig opeten. Succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmmmm..... Hij houdt wel van koken.
Leuke tip, dankjewel!
Ik weet niet wanneer je vader 60 wordt, maar als het in het voorjaar is en het is lekker weer is boerengolf erg leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oude kameraden / vrienden opsporen en uitnodigen.
Familie, vrienden, kennissen, collega's of oudcollega's vragen een A-4tje in te leveren met een leuke persoonlijke reactie en dat in een leuke map cadeau doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de vader een druk leven heeft, is het wellicht leuk om door een aantal gasten/familie op een ludieke manier een van die activiteiten na te bootsen (zolang totdat de 'weekkalender' afgewerkt is).
Is de beste man eerder rustig, dan is het wellicht leuk wat actiefs te doen (als afwisseling zeg maar),
parachutespringen of misschien eerder een balonvaart, maar daar hebben de gasten/familie zelf natuurlijk weinig aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is MAAR één ding dat werkelijk LEUK is:

S A M E N Z I J N ...

meer organiseren hoeft echt niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat staat voorop, natuurlijk. Mooi gezegd, thankXiniX!
Je kunt een rondvaartboot in Amsterdam afhuren-voor een tocht door de Amsterdamse Grachten-en je kunt tijdens de rondvaart een geheel verzorgde lunch aan boord gebruiken-de lunch moet je wel aanvragen bij het reserveren.