Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een leuk verjaardagscadeautje (10-15 euro)voor een "echte" jongen van vijf jaar. Heeft er iemand een idee uit eigen ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lego, Lego, Lego, of de houten trein oa bij de Ikea, kun je nog eindeloos aanvullen. O en de plastick tent daar was hier ook en grote hit, paste zelfs in de slaapkamer en hij heeft er een heerlijke nacht in geslapen op een tuinkussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Niet heel erg origineel, maar in de bron kwam ik enkele tips tegen. Wellicht heb je er wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hot-wheels is momenteel erg populair bij jongetjes,je hebt deze autootjes in allerlei modellen en kleuren.
Een stoere klok om te leren klokkijken is ook leuk.
Verder zijn veel jongetjes fan van "cars",iets met dit figuur erop is ook een succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Topper blijft gewoon Lego en K'nex. Dan zit je altijd goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is juist zo voorspelbaar,mijn zoons kregen dat elke verjaardag.Ze hielden er niet eens van.Een bak vol lego en ze speelden er nooit mee.gelukkig speelt de jongste er nu wèl mee.
Ik weet niet waar de interesses van deze jongen liggen maar mijn ervaring is wel dat wanneer een kind bepaalde interesses heeft dat iedereen dit soort kadootjes als een idioot voor hem/haar gaat kopen (is vaak ook lekker makkelijk dan), hetzij met sinterklaas, verjaardag, etc.

Juist dan kan het voor het kind een verademing zijn wanneer die ook eens wat anders krijgt dan altijd maar van hetzelfde.

Dus misschien moet jij dan eens heel wat anders voor hem kopen. Dan is het in ieder geval een echte verassing ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in mijn fam zijn alle jongetjes van die leeftijd gek op lego en knexx

politie,brandweerautos enzo zijn ook altijd leuk
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Jongetjes van die leeftijd willen graag iets in elkaar zetten, of uit elkaar halen zo je wilt. Ze zijn op ontdekking hoe iets werkt. Als je dit activeert krijg je handige mannekes.

Het meest gelukkig zijn ze met hun eerste gereedschap. Een houten kistje met een hamer en echte spijkers, een nijptang en een paar schroeven en een schroevendraaier. Wat houten latjes en blokjes in handzaam formaat. Géén nep, die tijd is geweest.

Als je iets in de winkel kant en klaar wilt kopen, zorg dan dat hij er iets mee kan maken. Hij zal uren zoet zijn op deze ontdekkingsreis.
Mijn zoon koestert nog steeds zijn eerste schroevendraaier, die hij op 4 jarige leeftijd kreeg.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee,je kunt kant en klare knutselpakketjes kopen met allemaal houten blokjes en een hamertje en spijkers om zelf iets van hout te maken.+
Kijk hier eens

http://www.sinterklaaswebwinkel.nl/sinterklaascadeau_c2645/Kado-voor-Kinderen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Speelgoedautos, op afstand bestuurbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja afstandbestuurbare auto,s
vinden ze zeker leuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LEGO is altijd mijn favoriet geweest
(gelukkig nu zelf een zoontje, dus met een paar jaar mag pappa weer :D)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets leuks om proefjes mee te doen!

Bij de hema hebben ze ook leuke pakketjes om dingen zelf in elkaar te zetten.

Verf en schildersdoeken en kwasten
(bij de action goedkoop)

Dit vinden mijn kinderen geweldig!
Ook jongens van 4 en 6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding