Waarom veranderd bij sommige verliefde mensen hun persoonlijkheid/karakter? en dan bedoel ik meer in negatieve zin.

Herken de persoon niet meer terug.( vrouw 17j.). Grote mond, van stil naar veel praten. Van aardig naar kattig gedrag. Zelfs de manier van lopen is anders.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vriendje zit op een andere school

Toegevoegd na 2 uur:
Als ik de reacties lees, inderdaad, ze was voorheen erg onzeker. Misschien reageert ze wel sterker op verliefdheid dan een ander. Ze is er helaas niet aardiger op geworden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon ongesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, goeie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verliefdheid is een gekte....

Antwoorden (6)

Om op te vallen voor de persoon waarop ze verliefd is!

Toegevoegd na 12 minuten:
Oke na de toevoeging is het anders. Maar bij verliefde mensen vliegen de hormonen door het lijf, daarom gedragen ze zich anders, ook als haar vriend niet in de buurt is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zozeer of je stelling te maken heeft met het feit dat ze verliefd is of dat je stelling meer te maken heeft met het feit dat ze nog een puber is.. Pubers veranderen regelmatig van stijl, mening, haarkleur, gedrag etc. Ook het feit dat ze een puber is maakt dat ze waarschijnlijk haar zenuwen wat minder in bedwang heeft en/of haar zelfbeeld wat aan de lage kant is. Deze tracht ze op haar manier wat bij te vijzelen. Ik weet niet wat jou verhouding tot haar is maar rustig praten over je constateringen zonder verwijten zal waarschijnlijk al veel duidelijk maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht er ook zo over dus + voor jouw antwoord ;-) Liefs en fijn weekend nog!
Een niet sterke persoonlijkheid, niet zo vreemd voor iemand van 17.
De en is meer beïnvloedbaar als de ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste is iemand van 17 nog geen vrouw, maar een meisje, ze veranderen, ikzelf merk dat veel meisjes die echt een vriendje krijgen veel zelfstandiger worden, het is echt een boost voor hun zelfvertrouwen dat iemand hen zo geweldig vind, dat kattige gedrag kan daar ook mee te maken hebben, ze hebben nu misschien niet meer het gevoel overal in mee te hoeven gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien trots, misschien beschadigd, misschien identiteitscrisis of komt er zo'n beerput aan emoties los omdat "ze?" nu zich eindelijk gewaardeerd voelt, en het gevoel heeft de hele wereld aan te kunnen en misschien vroeger dingen heeft meegemaakt waar ze er nu op deze manier uiting heeft gevonden met (weer misschien) zaken die misschien nooit aan het licht komen. Een zelfreflectie doordat er iemand van je houdt kan je tot de meest vage en spontane karakterveranderingen brengen. "erkenning, waardering, liefde, of het eindelijk vrij zijn van onzekerheid of juist een schild opbouwen om je onzekerheid te verbergen" Is YunooToz zelf het levende voorbeeld van. Ik schaam me er niet meer voor, maar dat gaat niet in 5 seconden en heb geen pasklaar antwoord, als ( vrouw 17j ineens als een blad aan de boom omdraait, zeg ik héél voorzichtig wat ik er van denk. Alle gedragspatronen of plotselinge omkeer ervan hebben een oorzaak. Wil eigenlijk mijn vermoedens uitspreken maar dat doe ik niet, en ben niet op puntenjacht hier echter louter negatief commentaar op iemands mening vind ik verspilde tijd. Maar stuur gerust een berichtje als je mijn mening wilt weten! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17 jaar is geen vrouw dat is een pubermeisje en nog volop in ontwikkeling. Je aangeboren karakter blijft - hersenbeschadiging daargelaten - je hele leven wel hetzelfde, maar gedrag kan in die periode nog dag en nacht veranderen. Zo kan zowel ene introverte als een extroverte aard zich positief of negatief ontwikkelen.

Hoe je karakter zich ontwikkelt is sterk afhankelijk van de dingen die je meemaakt in je leven ; je opvoeding ,je school, je vrienden, je gezondheid en dergelijke. De basis is hetzelfde, maar de uitwerking verschillend. Overigens kan dat afhankelijk van de omstandigheden ook verder in je leven nog veranderen, maar dit klinkt wel heel nadrukkelijk als de puberteit.