ben op 31 augustus 2001 getrouwd.Ben ik dan op 3 maart 2014 12,5 jaar getrouwd aangezien 31 februari er niet is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom allleen een vraag aan vrouwen? Omdat ze beter kunnen rekenen?

Het beste antwoord

ja dat klopt, 31 aug + 12 mnd = 3 mrt (mits geen schrikkeljaar, dan is het 2 mrt)
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31 aug + 12 mnd = 31 aug ;) Je zult 6 maanden bedoelen?

Andere antwoorden (3)

Dat ligt eraan hoe je wilt rekenen. Je kunt nemen 12 jaar + 6 maanden. Dan kom je uit op 1 maart of 28 feb (naar eigen keuze). Je kunt ook kiezen om 12 jaar, + de helft van het aantal dagen in jaar te nemen. Dan kom je uit op 1 of 2 maart (omdat er een oneven aantal dagen is).

Maar ook met jouw methode is niets mis. Er zijn 28 dagen in feb, dat zijn er 3 te weinig tot de 31ste, dus kom je dan uit op 3 maart.

Oftewel, kies wat je het beste uitkomt, 28 feb, 1 maart, 2 maart of 3 maart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind je antwoord helemaal kloppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit jaar is wel een schrikkeljaar. Dus 29 dagen in februari
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry. Ik zie het al. hij heeft het over 2014
Ik zou het op 28 februari houden.
Je rekent toch in maanden en niet in dagen?
De laatste dag van de maand augustus en de laatste dag van de maand februari.

Maar dat kan is persoonlijk zijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mits het huwelijk tot die tijd in stand is gebleven, is m.i. de juiste dag voor de koperen bruiloft 28 februari 2014.
Dat geldt ook voor de huwelijken die op 28, 29, 30 en 31 augustus 20011 zijn gesloten.
Wordt mogelijk een drukke dag. Het getuigt van een vooruitziende blik om nu al te reserveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
reserveren?ja pleite met mn gezin hahaha.
Maar dan weer ik wanneer ik zeker weg moet zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doel met de reservering als je de festiviteit in de horeca zou willen laten plaatsvinden.