Nooit over nagedacht,
ik weet m'n geliefde namelijk wel tevreden te houden.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan wel een boekvol antwoord hierop geven. Maar dat is niet nodig.
Gewoon kort en krachtig je zelf zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha! Grappig zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
interessant...

Andere antwoorden (31)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou heel goed gaan praten met mijn vriend. Zolang het bij één keer gebleven is en we er goed over gepraat hebben zou ik deze misstap wel vergeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed dat ik het weet lieverd, ik moet vanavond overwerken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is goed schat, we hebben het er morgen wel over..
Als mijn man dit zou doen staan zijn koffers klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
\neee hoor ik antwoord gewoon op de vraag.
Ik hou erg veel van mijn man maar vreemdgaan hoort er niet bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat je hem zelf dan niet inpakken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk uit boosheid gooi ik alles in de koffer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom al die minnetjes? Het is toch gewoon een eerlijk antwoord op de vraag?
Een + van mij ter compensatie.
de laan uitsturen en nooit meer terug laten komen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed nadenken, praten, afwachten of het een structuur blijkt te zijn, daaruit de conclusies trekken of je daarmee kan leven of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
me op mijn hoofd krabben en denken!
want als hij/zij dat nu doet , wie zegt me dat dat straks niet vaker zal gebeuren en heb ik daar wel zin in?

ik denk dat ik daarna weer single zou zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kan hij vertrekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij allereerst afvragen wat er mis is in de relatie wat hem tot dat toe in staat heeft gezet. Mochten er serieuze problemen opduikelijken of er dingen zijn waarover hij niet had durven praten, kunnen we zeker een goed gesprek voeren om te kijken of er nog een manier is om de relatie op de rails te krijgen, ons beide gelukkig te houden met enkel elkaar, én uiteraard het vertrouwen te herwinnen.

Een nieuwe kans zou ik hem dan wel geven, met een hoop twijfels en onzekerheid, en enkel om te kijken óf het nog lukt.

Lukt het niet, of blijkt dat hij het 'zomaar' deed zonder serieuze problemen die spelen, is het over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat het situatue afhankelijk is, ook of hij/zij er zelf mee komt, je ze betrapt of dat je er zelfs achter komt.

Maar in eerste instantie zou ik zeggen scheiden, eer dat dat gebeurd is heb je het misschien al uitgesproken. Vooraf zeggen dat met praten waarschijnlijk de kous al afgedaan kan worden, ig gewoon toestemming geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar die betreffende vriend/in toe en vraag hem/haar of het incidenteel is of structureel dat vreemdgaan... Als het incidenteel is, vraag dan uitleg waarom en eis dan als de redenen zwakte is, om te stoppen ermee... Is het structureel, dan maak er verder geen woorden meer aan vuil en vertrek...
Zo zou ik dat doen, want je moet namelijk wel alles doen om als er wat is, om het weer op te lossen... Pas als je alles gedaan hebt om de relatie te redden, kun je ermee stoppen, anders is het alleen maar een (lange) pauze... Want een relatie beginnen is al moeilijk, maar een relatie goed stoppen is nog veel en veel moeilijker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een waarheid weer op de vroege ochtend Xinix.. Das idd een van de moeilijkste dingen die er bestaat, een relatie beeindigen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX, -1, ik had toch werkelijk niet gedacht dat je zo'n bekrompen mens blijkt te zijn, terwijl je altijd zulke 'wijsheden' suit. Is een beetje als meneer pastoor: let niet op mijn daden maar op mijn woorden en probreen geen logica in die woorden te ontdekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bitch7, wat raar dat er zulke verschillen in de twee bovenstaande reacties zit, valt jou dat niet op? En als jij wilt gaan bewijzen dat ik bekrompen ben, ik geef het meteen toe... Ja ik ben OOK bekrompen... Voeg er dan een minnetje bij dan ben je er meteen vanaf... Maar dat zul je al wel gedaan hebben... Heel goed... En als ik zeg dat alleen bekrompenheid zichzelf kan ontdekken, wat zeg jij dan? @Krullenkoppie... Dank je dat je ziet dat het partnerschap een kunst is... Als het geen kunst was, dan kon iedereen het goed doen en hoefde men niet zo massaal te scheiden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pff Bitch7.. Als je meer gelooft in een open relatie hebt is het je goed recht hoor, maar ik vind het een beetje een overtrokken reactie.. Je bent zelf misschien ook wel stiekem een beetje bekrompen, als je je niet in een ander kunt verplaatsen (die minder gelooft in open relaties en meer in trouw)..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, en bekrompen is het allerminst, het is gewoon wijsheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX: Misschien is 'bekrompen' onhandig uitgedrukt. Ik had verwacht dat XiniX daar wel een genuanceerdere mening over zou hebben. Krullekop: ik geloof niet (meer) in een open relatie, maar ik weet uit ervaring, dat het niet om sex gaat en ook, dat jaloezie niets te maken heeft met je relatie. Jaloezie ontstaat als je je buitengesloten voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bitch7:
Een relatie gaat niet om sex, maar dat je geen sex met anderen hebt is wél één van de _voorwaarden_!
Zo gaat 't bij bananen ook niet om de schil (maar om de inhoud), maar zonder schil kon je ze niet oogsten, vervoeren, verkopen, etc. Een schil is een voorwaarde bij een banaan. En wanneer voel je je buitengesloten? Juist, als de relatie niet goed gaat. Dus jaloezie heeft zeker wel te maken met je relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@MMM vergelijken is meestal fout, maar ook het verdraaien van woorden is niet zinvol. Voorwaarden ??
Relatie vergelijken met Banaan. Dat vind ik banaal! Ik zou toch maar eens de romans van Stieg Larson lezen, spannend maar ook een les in onbekrompenheid.
Ik zou de relatie verbreken. . Het maakt niet uit hoeveel spijt mn partner zou tonen. Het vertrouwen is weg. Stel, ik zou de relatie nog een kans geven, dan nog zou ik altijd op mn hoede zijn. In zo'n relatie zou ik niet willen zitten. Kost veel te veel (negatieve) energie. Dat kan dan niet goed blijven gaan. Dus om mezelf heel veel stress en wantrouwen te besparen...gewoon meteen kappen met die hap. Hoe pijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het erger vinden als mijn partner ergens anders gezelligheid zocht. Maar sex, acht dat is zo consumptief en daarom zo onbelangrijk...
Ik weet dat ik best jaloers ben, maar niet op een potje sexen. Nee hoor, een tevreden naaier is geen onrustzaaier. Dus gewoon doen en elkaar erover vertellen. De beste methode voor een lange en gelukkige relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de meeste mensen geneigd zijn er veel over te praten en juist omdat je zo van die ander houdt, bereid zult zijn om diegene te vergeven. Maar het gevaar wat om de hoek komt kijken is dat het dan misschien wel vergeven wordt, maar nooit vergeten. Er zal altijd argwaan zijn op het moment dat je partner te laat thuis is etc., ik weet dit helaas uit eigen ervaring. Het belangrijkste in een relatie is vertrouwen en wanneer dat eenmaal geschonden is komt het maar zo niet weer terug. Als mijn man me zou bedriegen zou ik hem laten gaan, hoeveel pijn dat ook zou doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens gaan nadenken dat jij een verkeerde keus gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Spencer;

Eerst heel erg boos, verdrietig en teleurgesteld zijn. Dan nagaan of ik geen deel uitmaak van de oorzaak en kijken of er (nog) iets aan te doen is. En vervolgens probren of een huwelijk van twintig jaar met twee kinderen als resultaat de moeite van het reddden waard is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, ik dacht dat vraag bedoelt was als een vriend/vriendin en niet de partner, maar goed. Als mijn partner vreemd gaat kan hij vertrekken. Hij had eerst de problemen met mij kunnen bespreken alvorens een ander het hof te maken. Als een vriend/vriendin vreemd gaat, tja ik kan niet in hun relatie kijken. Ik wordt er liever niet van op de hoogte gesteld, ik hou niet van dat sneaky gedoe, waarom zou iemand mij dat vertellen en niet zijn/haar partner, ik vind het dan echt die persoon zijn/haar probleem. En mocht ik er "bij toeval"achter komen, tja het blijft hun probleem, en daarna help ik wel scherven ruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor straf 100 regels laten schrijven: "Ik zal niet meer vreemdgaan en me altijd netjes voorstellen"

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ken een bakker...zijn vrouw mag naar bed met elke man die ze wil, dat vindt hij niet erg....maar oweee als zij ergens anders een broodje gaat kopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bravo: Jij zegt heel mooi wat ik bedoelde te zeggen. Mijn partner en ik hebben best veel buiten de deur gekeken, we wisten het wel van elkaar, maar de echt intieme dingen hebben wij altijd samen gedaan. Ik zou het heel naar vinden als mijn partner elders zou blijven eten en slapen, maar een sexact zegt mij helemaal niets, als we maar samen om 6 uur eten en 's nachts samen slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehh...Waar kwam je vandaan zei je ?
De eer aan jezelf houden. Boeltje inpakken en wegwezen.
Als je na een tijd wat meer afstand kan nemen van de situatie zal je zien dat het de beste beslissing is die je hebt genomen en dat je daardoor weer verder kon met je leven.
(ik ben ervaringsdeskundige).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit gebeurt in een relatie, klopt er al iets niet.
Dus of ik dan nog verder zou kunnen leven met zó'n persoon? Nee denk het niet. Waarschijnlijk geef ik het wel de tijd om te kijken of we er uit kunnen komen. Het hoe en waarom zou ik graag willen weten. Is er liefde of was het lust? Er mee leven zou ik persoonlijk niet kunnen, dat zou echt te veel gaan knagen, de vertrouwensband is dan verbroken en me hart waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het mee gemaakt...
Ik sliep het weekend bij hem, hij had een feestje van een "vriendin" die hij nog niet eens zo lang kende, ik kende haar helemaal niet en met die reden ben ik ook niet meegeweest.
Hij ging er samen met zn neef heen. Beide waren die nacht niet thuis gekomen, geen sms geen belletje of niks.
Ik werd 's ochtends wakker, nog niks... Ik wist toevallig waar dan meisje (als ik er nu aan denk, denk ik nog steeds BITCH!!) woonde en ben er 's ochtends in mn slobberkleren (direct uit bed zo'n beetje) heen gereden en zag hun auto daar dus nog steeds staan.
Heb aangebeld, ze deed open (met haar slobberkleding) en ik vroeg of mijn vriend daar nog was. Ik moest maar even tussen de mannen kijken op de bank :-s !!!!
Er lagen dus nog meerdere daar te maffen waaronder mijn vriend en zn neef. Ze waren op stap geweest en daar "in slaap gevallen" en mij "vergeten" er van op de hoogte te stellen!
Daar tussen op de bank zat dus nog een meisje (het aller aller lelijkste van het stel) die hele tijd stiekem oogcontact maakte met mijn vriend heel onschuldig (kuch kuch)
Ik wist en voelde gewoon dat er meer was gebeurd...
Maar goed hij durfde het niet toe te geven...
Een week later, (een paar weken terug hadden we besloten dat ik bij hem in zou trekken en dus mijn werk hier in het noorden voor hem opgezegd en alles achter me gelaten) kreeg ik te horen dat hij het uit wilde maken omdat hij naar Zwitserland zou gaan verhuizen met zn neef om daar een eigen bedrijf op te richten.
Hij deed dat volgende weekend ook heel kortaf maar hij gaf nog steeds niks toe.
Later ben ik er dus via zijn neef achter gekomen (die heeft het niet letterlijk gezegd maar wel zn mond voorbij gepraat) dat er meer is gebeurd met dat lelijke meisje en mijn vriend... Maar dat ik het er zelf maar met hem over moest hebben. Dat is gebeurt... heb het er met hem over gehad, hij had veel spijt blablabla maar ik ben alsnog bij hem weg gegaan. Had dus geen baan meer want die had ik opgezegd om bij hem in de buurt een baan te zoeken.
Nu vandaag de dag hoor ik hem nog wel eens zeggen dat hij zo veel spijt heeft en nog met mij wil proberen.
Never never nooit meer!

Om het lange antwoord kort te maken.

DUMPEN!! En tot nooit weer ziens! :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, moest ff mn verhaal kwijt :-$ hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wijze les, geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had al "nieuwe schoenen"... veel mooiere en betere... Maar ja die moest ik ook weer weg doen aangezien ik daar dus niet ging wonen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een verhaal +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit verhaal, met de toevoeging hierboven, is voor mij een toonbeeld hoe het niet moet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsjah...
Heb jij me daarom "gemind"?
Ik zou eerst willen weten hoelang, met wie, waarom enz. Ik zou hem niet de deur kunnen wijzen zonder ook maar een reactie te geven of uitleg te krijgen. Uiteindelijk zal de relatie stranden omdat ik een type ben die zo'n persoon niet meer zou kunnen vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeer verbaasd zijn en alles willen weten hoe en wat tot in de kleinste details van het vreemdgaan.En hem laten kiezen,hoe verder??tja en dan weet ik het niet verder .......ik zou hem niet zo de deur wijzen tussen lust en liefde zit een groot verschil.Daar zal ik hem wel op wijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lust is een _onderdeel_ van de liefde. Je lusten op een andere dan je partner botvieren (zonder dat je partner daar vooraf mee instemde) is gewoon 100% fout.
Hem laten kiezen is fout - de relatie moet afgekapt worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dat lust los staat van de liefde,denk maar aan prostitutie,heeft niets met liefde te maken.Als je jaren een vaste relatie hebt en je hebt zoveel opgebouwd met elkaar ,en hij/zij gaat 1 keer vreemd .Zullen er afspraken gemaakt moeten worden.En zou ik de keus bij hem laten..hoeverder.Ik weet wat ik zou willen en vooral wat ik niet zou willen.Als hij beter kan moet hij gaan...
Ben zelf in een vorige relatie vaak belazerd. Iedere keer weer een loze belofte dat hij het echt nooit meer zou doen. Als jong onervaren grietje me toch maar weer laten inpalmen. Mijn les heb ik inmiddels wel geleerd; vreemdgaan blijft niet bij een keer. Dit heeft geen toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens +1
Ik zou veel met hem praten, boos worden, huilen, en waarschijnlijk door een diep dal gaan. Voor de toekomst hangt het er van af hoe vaak, hoe lang al, en met wie hoe de toekomst er verder uit zou zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog maar kort in de relatie zit en hij was er eerlijk over en zegt het nooit meer te doen dan vergeven. Maar dat is dan wel meteen de laatste keer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aanbieden om dat steentje uit zijn/haar schoen te halen zodat hij/zij weer normaal kan gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat wel van een paar factoren afhangen. Is er een reden waarom hij/zij vreemdgaat. Misschien moet de ander zich ook achter de oren krabben waarom de partner vreemd is gegaan. Misschien is het gebeurd met iets teveel drank op, daar wil ik het niet mee goed praten, maar ik zou mijn partner niet gelijk eruit zetten. Ik zou het niet leuk vinden, maar het is niet het einde van de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn vriendin vreemd gaat met een andere vrouw, zal ik het voorstel opperen voor een triotje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn man een keer vreemd zou gaan zou dat niet het einde van de wereld voor mij betekenen, maar wil eerst zelf nadenken. En wil daar ook te tijd voor nemen.
Zou eerst, boos en verdrietig zijn. En eerst na gaan denken of er bij ons niets mis is.
En wil dan weten wanneer en hoe het is gebeurd. En hoe hij denkt verder te gaan. Als het over is, dan de brokstukken bij elkaar rapen en blijven praten. En het vertrouwen weer winnen. Bij de 2e keer staan zijn koffers buiten.

Blijf me soms verbazen in een relatie dat mensen als broer en zus leven en dan boos zijn dat de partner vreemd gaat, en niets hebben gemerkt.

Maar je moet altijd blijven praten in een relatie.

Ik heb zelf ervaren in een vorige relatie uiteindelijk zijn we wel uit elkaar gegaan maar dat was niet de reden. Ik was er zelf ook debet aan want onze karakters botsten enorm en hij ging rare dingen doen waar ik niets mee te maken wilde hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Ik heb zelf ervaren in een vorige relatie uiteindelijk zijn we wel uit elkaar gegaan maar dat was niet de reden."
Onbewust kan 't toch wel de reden geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij was het niet bewust onbewust de reden.
Ik vind het respectloos en fout.
Het is wat mij betreft meteen voorbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst kijken of hij wel ECHT vreemd is gegaan.
Misschien is het een misverstand of iets dergelijks.

Als ik zeker weet dat dit zo is, dan zou ik gaan praten met m'n vriend en kijken hoe dat verloopt. tip: Blijf altijd rustig praten niet gaan scheeuwen of schelden want daar los je niks mee op.
Als ik zeker zou weten dat hij het nooit meer zou doen en ik weet dat ik echt van hem hou, zou ik met hem verder gaan.
Maar de eerst volgende keer flikker ik hem het huis uit. Hoeveel ik ook van hem hou!

Groetjes Amber