NAV de vraag over bijzondere services: zou je als vrouw een erotische masseur durven af te spreken?

Voor de singles onder ons waarschijnlijk niet zo'n lastige vraag maar voor de gebonden dames dan?Wat zou de reden voor jou dan zijn, wat verwacht je er dan van en zou je dit met je partner bespreken.. als hij er negatief tegenover zou staan wat doe je dan?

Pff..welke categorie kies ik hiervoor????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga deze volgen goeie vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spannende vraag :) +1

Het beste antwoord

Ja, dat zou ik durven, ja daar zou mijn partner alles van mogen weten, ja, dat vindt hij prima.

Meestal zal ik kiezen voor een masseuge, niet omdat ik het bij een man niet zou durven, maar omdat ik hou van het gevoel van vrouwenhanden en een vrouwenlichaam.

Dit is één van die dingen waarvan ik oprecht niet begrijp dat de meeste mensen er zo moeilijk over doen. Het is maar een massage waarbij de edele delen niet worden overgeslagen, niet het verwekken van een kind met een ander dan je partner
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bedoel ik dus..helemaal top!! +10 dus...
Als je nu voor ieder pluspuntje hier een euro kreeg..dan zou er heel wat gemasseerd kunnen worden!
:-)

Andere antwoorden (11)

Ha lol, mijn zwager kan ontzettend goed masseren, ik heb er geen moeite mee en mijn man ook niet, maar net dat ene .... dat mag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net dat ene.. bij de meeste erotische massages is dat ook niet de bedoeling.. net niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@lora,Hmm, wel logisch, toch? +1
Ja, ik zou het durven (wist je al haha) en ja ik ben gebonden. Ja, ik zou dit met mijn partner bespreken en als hij er positief tegenover zou staan zou ik het doen om de reden: ontspanning. Want dat is het nut van een massage, erotisch of niet. Mijn partner zou weten dat ik na de massage weer bij hem terugkom en verder ook niets meer met de masseur ( of masseuse ;-) ) te maken zal hebben. Het is geen vreemdgaan. Zo zal hij het ook niet zien, dat weet ik zeker.
Áls hij er negatief tegenover zou staan zou ik het niet doen. Ook niet in het geheim, dat zou het vertrouwen schaaden..

categorie: persoon en gezondheid denk ik..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, het is goed voor je gezondheid, zou hem idd daar in plaatsen ;) +1
nee ,ik zou het niet durven /willen dat zeg ik eerlijk ,en ik weet ook dat het niet geaccepteerd zou worden,hahah mijn man ziet me aan komen...uhh schat ik vanavond naar mijn erotische masseur.Ik heb er ook geen behoefte aan.wij hebben onze eigen erotiek en dat is voor mij/ons voldoende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben een groot fan van gewone massages maar ik zou niet gauw bij een erotische masseur afspreken.
Eneeeeeh, ik ben single.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat mag... daar heb ik als erotische masseur geen bezwaar tegen en best durven ook hoor...

Ik zou dan wel mijn partner vragen waarom dat ze denkt wat een erotische masseur dat dan beter zou kunnen dan ik? Daar zou mijn aandacht heen gaan, want wat heeft die vent, die knijperd dan wat ik niet heb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ja dat zou mijn partner ook zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX..doe jij dit ook bij andere dames?
Dan mag Deva toch ook naar een andere erotische masseur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag dan wel een held lijken hier op GV, maar ik heb twee maten... Dat mag ze niet, ik ben de enige die haar serieus neemt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je; de enige die haar serieus neemt?
Waarom zou een andere masseur haar niet serieus nemen? Oh , wach even, bedoel je, serieus....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ja Ik snap um ;)
Ik ben een man, maar als vrouw zou ik het wel durven.
(als man niet, trouwens)
14 jaar geleden
Wel griezelig hoor, weet niet, misschien als ik 20 jaar jonger zou zijn..misschien dan wel :(
De reden, ja, voor de spanning denk ik.
Ja ik zou het zeker met mijn partner bespreken, uh..zeggen. Het is op dat moment dan mijn keus, ALS ik dat zou willen.
Hij zou er denk ik geen probleem mee hebben, maar eerder zeggen"schat, als jij dat wilt, moet je dat doen"
Maar als hij er negatief over zou doen/zijn, dan zou ik niet gaan, daar zet ik mijn huwelijk niet voor op het spel.
Maar de gedachten is wel spannend, maar durven..NEH..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig is mijn partner zelf een ontzettend goed masseur en hoef ik deze keus niet te maken. maar ik zou nooit met een erotisch masseur afspreken, als hij het niet zou kunnen. ik wil geen andere vent aan mn lijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik behoefde zou hebben aan zo een masseur zou ik het gewoon doen. ik zeg tegen mijn man hoe laat hij komt en dan mag ie kiezen of hij thuisblijft of niet.
mijn man vind dat soort dingen niet erg, niet dat ik met andere mannen zomaar het bed in zou duiken, maar voor een massage die een beetje extra stimuleerd zou het hier in huis geen probleem zijn, en kan en mag dit ook gewoon. heb er alleen geen enkele behoefde aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet doen,volgens mij zou ik me niet echt kunnen ontspannen bij een vreemde vent.Ik denk ook niet dat mijn man het zo leuk zou vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het gerust wel durven, waarom niet, maar ik heb er totáál geen enkele behoefte aan. Ik zou er dus ook geen reden voor weten. Omdat je tekort komt wellicht ? Dat heb je - zeker als vrouw - natuurlijk redelijk zelf in de hand.