Hoe kom ik erachter of ze wel of juist helemaal geen gevoelens voor me heeft?

nou ik vind een meisje leuk vorig jaar had ik haar mee uitgevraagd maar toen liet ze het een beetje doodbloeien daarna vroeg ik het een paar maanden geleden toen zei ze nee omdat ze op vakantie moest.en toen vroeg ik of ze me wel leuk vond en toen zei ze nee. maar nu komt het punt 1 ik had het de 2de keer via sms gedaan. punt 2 ik heb mn uiterlijk ook heel veel veranderd(zie dr nu een stuk beter uit) maar nu doet ze heel anders tegen me bijv op ons laatste school feest wilde ze heel vaak met me op de foto maar dat kan ook gwn niks betekenen maar ik ben echt hopeloos verliefd op haar maar kan het als ze me heeft afgewezen dat ze me leuk vind

Toegevoegd na 39 minuten:
ik wil onze vriendschap niet kapot maken dus ik zou niet weten hoe ik het moet vragen
en ik weet niet of ik tegen andere gasten uit me klas op kan (veel jongens uit me klas vinden haar leuk omdat ze knap is maar ik vind haar leuk om haar karakter)

Toegevoegd na 1 dag:
nou ik heb vandaag een paar keer dr vast gepakt en ze schrok er niet van af of trok weg dus dat lijkt me een goed teken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

het kan ook zijn dat ze gewoon hele goede vrienden wil zijn met je. anders zou ik het haar vragen of vragen of ze weer iets leuks leuks wil doen jullie twee. en dan aan de eind van de dag weet je wel hoe het zit of je kan het vragen.

Toegevoegd na 2 minuten:
het kan dus dat ze je idd leuk vind maar dan moet je daar wel achter komen zo snel mogelijk anders blijf je ,je dat maar af vragen en met dat gevoel zitten.

Toegevoegd na 38 minuten:
nadat ik je aanvulling heb gelezen denk ik toch dat je met haar moet praten of dat je haar vraag om iets te gaan doen en als ze dat wil is al 1 pluspunt en dan merk je vanzelf wel of ze je nog ziet zitten en anders aan de eind van de dag nog vragen. en als je iets onderneemt betekend dat je interrese toont en dat is altijd goed!

Toegevoegd na 39 minuten:
want je kan niet niks doen als je zo verliefd op haar bent je moet wel duidelijkheid hebben anders blijft je maar dat gevoel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hopeloos verliefd ben je, dan heb je het al. Naar mijn ervaring is het moeilijk als de een al zover is terwijl de ander die gevoelens nog niet heeft. Heel veel mensen blokkeren juist als de ander te toeschietelijk is . Het is een spel van naderen en weer afstand nemen zonder de ander te dwingen. Hoe je erachter kunt komen of ze iets voor je voelt? De meeste relaties ontstaan uit een vriendengroep of werk, situaties die je samen ervaart en deelt. Kijk hoe zij reageert als je haar hand even vastpakt of met stoeien. Het kan iets worden maar als het nu niet van haar kant komt, dan is er daarna een periode van verdriet toch voel je iets te hebben meegemaakt wat elk verstand te boven gaat. Het maakt elk mensenleven bijzonder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het met bovenstaande eens.

Als ik een date met een jongen had, en hij liet zo erg zien dat hij me leuk vond. Dan wilde ik zo snel mogelijk weg:) Niet omdat de jongen in kwestie onaardig was ofzo, maar omdat het mij beangstigde dat hij zo duidelijk liet zien dat hij wel wilde. Terwijl ik nog niet eens wist of ik wel wat voor hem voelde.

Ik zou zeggen, gezien je hopeloos verliefd bent:)
Probeer het op de rustige manier, ga haar voorlopig niet meer mee uit vragen ( op de date tour zeg maar ). Hou het bij de vriendschap maar laat door kleine dingetjes merken dat je haar leuk vindt, om haar karakter. Om hoe ze is wie ze is.
Zeg af en toe iets als dat ze iets leuk heeft gedaan, dan ze leuke kleding aan heeft enz. Maar niet te ver eropin gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voortaan toch wat terughoudender zijn tov een meisje. Als je zo direct bent met persoonlijke gevoelens kan dat meer afschrikken dan aantrekken, hoe eerlijk je ook bent.
Het is een langzaam proces, dat van liefde. Als het patsboem gaat kan dat enorm afschrikken.
Bouw het voortaan rustig op. Heel subtiel, het moet er niet bovenop liggen. Een meisje pikt de signalen heus wel op. En zeker als ze jou ook leuk vindt.
Rustig aan dus.