Ben je ook gevoelig aan je zolen. Als je een vinger erover wrijft, kan je daar tegen?

Dan is het pure spanningen in je voet. Ook je voet bevat vele spieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou hielspoor kunnen zijn?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen dokter dus ik kan natuurlijk alleen maar gissen. Ik moest aan hielspoor denken. Kijk hier eens of dit je bekend voor komt : Www.hielspoor.com
nog een tip: ga naar de dokter bij twijfel!! Daar krijg je zekerheid!!