Hoe maak je het goed met een hele goede vriendin als je haar erg hebt gekwetst en je haar al 1,5 jaar niet meer gezien hebt?

Ik ben 14 jaar oud en ik heb een hele lieve vriendin gehad! We noemen haar maar even A.. A verhuisde met haar moeder naar Groningen en ik woon in een plaatsje bij A'dam dus we hielden contact door te bellen. Ik belde een keer in de week maar A bleef maar bellen en maar doorvragen! Ze hield maar niet op! Gek werd ik ervan! Ik heb haar toen een lange brief gestuurd met daarin hoe lief ik haar ook vond, ik wou ene break.. Ze verbrook al het contact met mij! Alles! Na een lange tijd stuurde ze me een bericht die ik bot en dom beantwoord heb! Maar nu begin ik haar te missen! Sinds ik haar via via op hyves zag, heb ik haar meteen als vriend gevraagd! En sindsdien blijf ik haar hyves maar checken op enig teken van haar.. Ze heeft me geaccepteerd op hyves en ik heb een reactie op haar foto gestuurd! Maar wat nu??

#BecomingDesperate..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je bent al goed bezig. Je hebt toenadering gezocht, en je vriendin heeft je niet afgewezen. Dat is een goed teken. En wat nu? Tja, nu moet je afwachten of ze nog verder gaat reageren op jouw reactie op haar foto. Ze zal waarschijnlijk een beetje bang zijn om terug gekwetst te worden.

Ze heeft tijd nodig om jou terug te vertrouwen. Dring jezelf niet te veel op en wees geduldig. Moest je de kans krijgen om terug contact met haar te hebben, heeft je vriendin recht op uitleg en een verontschuldiging.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt iedereen voor de hulp! Ga het zo ook doen!
Kusz

Andere antwoorden (3)

Raap gewoon een keer al je moet bij elkaar en pak de telefoon en leg haar uit hoe je je voelt, of doe wat je eerst ook al deed zet al je gevoelens in een brief, Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ze heeft je iig geaccepteerd, dus ze zal niet echt boos meer zijn. Als je haar adres nog hebt, stuur haar dan een lieve /leuke kaart waarop je zegt dat je spijt hebt van je domme reactie toen, en dat je graag weer contact wilt hebben.Dat je haar gemist hebt.Vraag om een antwoord
Dan is het aan haar om te reageren, meer kun je niet doen
12 jaar geleden
Er zijn van die kaarten te koop waarop staat het spijt mij.
Maar via animaatjes zou je haar via hyves ook zo`n bericht kunnen sturen.
Ik zou het zeker proberen.