Best vaak als een meisje langs jongens loopt kijkt ze achterom (kijken of er op haar gelet word?), ik vraag me af waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (8)

Mischien om te kijken of de jongens naar haar kont staren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze een goeie kont heeft hoeft ze dat niet te controleren. Dan mag ze daar gewoon vanuit gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3% van de vrouwen is zelfverzekerd over haar lichaam MrTomaat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was het resultaat van een onderzoek dat gepubliceerd werd in het programma "Gênante lijven" van RTL 5 (uitgezonden op 01-11-11). Embarrassing bodies, season 4, episode 3.
Om te kijken of ze sjans heeft, en misschien vindt ze die jongen erg leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kijkt even achterom om te zien welke indruk ze gemaakt heeft op de jongens. Als ze haar goedkeurend nakijken streelt dat haar ego en zelfvertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je al zegt, om te kijken of de jongens haar nakijken. Dat streelt haar ego. Het is natuurlijk erg leuk als je merkt dat iemand je mooi of leuk vind.

En het zijn niet alleen meisjes hoor. Zelfs als je wat ouder wordt is het nog steeds leuk als je merkt dat iemand je nakijkt.
12 jaar geleden
Dat is meestal onzekerheid .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kijken of er een bekende bijstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
;-))) +1
Het omkijken nadat ze een jongen gepasseerd zijn is eigenlijk het zelfde dat jongens doen als ze een meisje tegengekomen zijn.

Beiden kijken ze of ze op diegene die zij gepasseerd zijn..indruk gemaakt hebben.

Het zijn de normale, menselijke, gevoelens die enerzijds de meisjes en anderzijds de jongens..naar elkaar doen trekken.

Beide willen graag weten of de ander hen wel gezien heeft..of ziet en daarom komt het regelmatig voor dat ze..elkaar even blozend in de ogen kijken.

Ook speelt er wel een (groot) 'druppeltje' onzekerheid mee..b.v. of zij wel leuk genoeg uitziet en bij hem..of zijn stoere houding wel genoeg indruk op haar maakt..of gemaakt heeft..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan op welke manier ze kijkt. Ze kan ook denken bah wat een patsers. Het kan ook zijn dat ze bang is dat de jongens haar wat gaan doen of, wat de meesten zeggen, ze kijkt of ze sjans heeft. Let op de blik van de meid, die zegt het meest.