Kan een ruzie voor iets doms weer goed komen?

met mijn zus voor een kaart voor een optreden

Weet jij het antwoord?

/2500

Natuurlijk kan dat.Ga naar haar toe en praat met haar. Er zijn toch ergere dingen als een kaartje voor een optreden. Ga naar haar toe en zeg dat je het op wilt lossen. Veel s6. Ps hoor net op het nieuws dat af en toe ruzie met broer of zus de band versterkt.

Ja natuurlijk. Het is veel makkelijker om het weer goed te maken als het over iets doms gaat dan wanneer het echt over iets ergs gaat. Meestal gaan dit soort ruzies vanzelf weer over.

Als jullie beide koppig en eigenwijs zijn komt het nooit meer goed. Is er één van jullie beide sorry durft te zeggen, zal de ruzie snel vergeten zijn.

Soms wel en soms niet. Ik heb in mijn omgeving familieruzies gezien die 30 jaar duurden. En waarom? Omdat beide partijen te koppig waren om de eerste stap te zetten. Dus als jij wil dat de ruzie met je zus snel weer goed komt, zet dan je trots opzij en zet de eerste stap. Hoogstwaarschijnlijk zal je zus heel blij zijn met jouw toenadering en worden jullie weer de beste vriendinnen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100