Natuurlijk kan dat.Ga naar haar toe en praat met haar.
Er zijn toch ergere dingen als een kaartje voor een optreden.
Ga naar haar toe en zeg dat je het op wilt lossen.
Veel s6.

Ps hoor net op het nieuws dat af en toe ruzie met broer of zus de band versterkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk. Het is veel makkelijker om het weer goed te maken als het over iets doms gaat dan wanneer het echt over iets ergs gaat. Meestal gaan dit soort ruzies vanzelf weer over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie beide koppig en eigenwijs zijn komt het nooit meer goed.

Is er één van jullie beide sorry durft te zeggen, zal de ruzie snel vergeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms wel en soms niet. Ik heb in mijn omgeving familieruzies gezien die 30 jaar duurden. En waarom? Omdat beide partijen te koppig waren om de eerste stap te zetten. Dus als jij wil dat de ruzie met je zus snel weer goed komt, zet dan je trots opzij en zet de eerste stap. Hoogstwaarschijnlijk zal je zus heel blij zijn met jouw toenadering en worden jullie weer de beste vriendinnen.