hoe krijg ik mijn zoon van 24 jaar de deur uit er dreigt een crisis te ontstaan thuis wat moet ik doen? Bestaat er zo iets als crisis opvang voor hem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb dit zelf meegemaakt, alleen had ik het geluk dat hij nog 17 jaar oud was. Ik kreeg dus nog net hulp maar ik heb het allemaal zelf moeten doen, door hete vuren gegaan maar het heeft zijn vruchten afgeworpen en hij woont nu nog steeds thuis. Hij is nu 19 jaar oud. Ik weet niet hoe de situatie van jullie is, maar bij ons heeft het geholpen de politie in te schakelen, dat deed hem beseffen dat zijn gedrag niet getolereerd werd en hij er uiteindelijk alleen zelf de dupe van zou worden. Sindsdien ging alles beter, school, werk, contacten en daardoor kreeg hij ook weer een positieve instelling. Dus denk goed na voordat je gaat handelen, meestal zit er meer achter als dat je denkt! Negatief gedrag is ook een schreeuw voor hulp!! Afwijzen is dan gemakkelijk maar niet de oplossing, vooral niet voor hem!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100