hallo ik ben en man maar ik voel soms dat ik gevoel heb voor mannen maar vroeger was ik normaal moet ik dan hormonen pil slikken ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je het maar eens in duidelijke taal omschrijft kan ik je verder helpen

Weet niet hoe oud je bent; soms gebeurd het dat mannen èn vrouwen door allerlei chemische ontwikkelingen in hun lichaam van seksuele voorkeur veranderen. Wat mij betreft, en dat is subjectief misschien, is er maar één manier om er achter te komen of je gedachte/gevoel klopt. Dat is door er niet over na te denken. Het doet er niet toe wat je denkt of vind, een gevoel is er of het is er niet. Wat je er daarna met DOET is weer een ander verhaal. Ik denk dat je het jezelf in ieder geval beslist niet moeilijk moet maken; naar mijn mening is zelfacceptatie altijd belangrijk, evenals plezier hebben in je leven. Of een pil je kan helpen om te veranderen? Interessante gedachte. Als je door stoffen binnen je eigen lichaam kunt veranderen van geaardheid na je geboorte... ik heb werkelijk geen idee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100