Rusthuis voor tieners?

Mijn nichtje heeft al een hele tijd problemen, ze gaat met de verkeerde mensen om en komt vaak pas 's nachts thuis. Mijn zus maakt zich hele erge zorgen en heeft bij de dokter voor hulp gevraagd.
mijn nichtje is bij 3 verschillende psychologen geweest maar niks helpt.

Het leek iedereen slim om haar een tijdje uit huis te plaatsen in een rusthuis.
Ik had een hele tijd geleden ergens wat gelezen over rusthuizen in bossen. Weet iemand misschien hoe zoiets heet? of heeft iemand informatie?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je een herstellingsoord bedoelt.
Heb hier zelf ervaring mee en heeft mij echt goed gedaan. Het is niet zo dat je er zit om uit te rusten, het is hard werken, veel therapie. En ook even weg uit je omgeving. Succes voor je nichtje