Midweek Disneyland, wel of niet een bericht achterlaten?

Ik zou met mijn ex een midweek naar Disneyland Parijs gaan in augustus. Dit gaat nu niet door, omdat het mijn ex is. In goed overleg hebben we besloten dat zij mag gaan met iemand anders. Inmiddels weet ik dat ze met een goede vriendin daarheen gaat, dat heeft ze me laten weten.

Ik wil haar voordat ze weggaat nog even veel plezier wensen. Dit wil ik omdat we de ene keer wel contact hebben en de andere keer weer niet. Maar ik wil absoluut niet opdringerig overkomen, want contact kun je niet forceren.

Toch wil ik graag veel plezier wensen. Is dat mogelijk zonder dat het overkomt dat ik het contact aan het forceren ben?

Toegevoegd na 8 minuten:
Misschien wel handig om te vermelden bedenk ik opeens: vorige week heeft ze aangegeven geen contact meer te willen. Kan ik dan alsnog een bericht sturen? Het is dan al een maand verder namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze boos wordt om een sms'je met 'goede reis' is ze wel heel stom.

Het beste antwoord

weet je , ik zou zeggen gewoon doen !!!

In bijna alle relaties die uitgaan bepaalt de vrouw wanneer er wel of geen contact is , dat slaat nergens op , je bent geen muppet pop die dan wel hoi mag zeggen of dan weer niet .

Als jij haar een goede vakantie wil wensen moet je dat gewoon doen omdat jij dat wilt , het zou tenslotte jullie vakantie geweest zijn .

Er is natuurlijk absoluut een grens : het betreft hier niet stalken maar gewoon : fijne vakantie .... maar dat kan jij zekers doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je hierbij gewoon je hart moet volgen en als jij haar veel plezier wilt wensen tijdens haar vakantie dan moet je dat doen. Dan zou je bv een kort berichtje kunnen sturen van "Ik wens je veel plezier in Disneyland" dan heb jij gedaan wat je wilt en je vriendin laten weten dat je aan haar denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel handig om te vermelden bedenk ik opeens: vorige week heeft ze aangegeven geen contact meer te willen. Kan ik dan alsnog een bericht sturen? Het is dan al een maand verder namelijk.
Ja maar natuurlijk! Gewoon een berichtje met goeie reis, veel plezier daar! Niks mis mee. Juist aardig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel handig om te vermelden bedenk ik opeens: vorige week heeft ze aangegeven geen contact meer te willen. Kan ik dan alsnog een bericht sturen? Het is dan al een maand verder namelijk.
Als je gewoon een vriendelijk berichtje stuurt waarin je alleen maar veel plezier wenst, zonder dat je daar een opdringerige tekst van maakt, is het prima. Gewoon zoals je misschien met een bevriende collega zou doen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel handig om te vermelden bedenk ik opeens: vorige week heeft ze aangegeven geen contact meer te willen. Kan ik dan alsnog een bericht sturen? Het is dan al een maand verder namelijk.
Ik zou het ook gewoon doen!