Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik van mijn stinkende lichaamsgeur af?

ik sport zoveel mogelijk, douche elke morgen en ik eet geen knoflook

maar toch stink ik best wel erg, ik ben hiervoor naar een huisarts geweest maar die ging me niet echt helpen hoe kan ik proberen mijn lichaamsgeur te veranderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.5K
Cryofiel
12 jaar geleden
Excuses als mijn vragen 'confronterend' overkomen - zo zijn ze niet bedoeld. Eerste vraag: weet je zeker dat je een nare geur hebt? Sommige mensen *denken* alleen maar dat ze stinken, terwijl dat helemaal niet zo is. Tweede vraag: ruik je jezelf, of ruiken anderen jou? Als jij alleen zelf iets ruikt, zou het kunnen dat er een nare ontsteking in één van je bijholtes zit. Anderen ruiken dat niet of bijna niet (of alleen als ze heeeeel dicht bij je zijn), maar de geur van de ontsteking komt direct jouw neus in, zodat je het zelf heel duidelijk ruikt. Derde vraag: weet je waar de geur vandaan komt? Voeten, huid, hoofdhuid, oksels, mond? Als het bijvoorbeeld om een mondgeur gaat, kan de tandarts meer voor je doen dan de huisarts. Vierde vraag: is de geur op elk moment van de dag even erg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede reactie hiervoor:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie, opbouwende vragen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ter zake doende! +. Nog 1 vraagje voor Garinban: gebruik je medicijnen? Dat zou mede een oorzaak kunnen zijn van een bepaalde geur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Douche met lauw water spoel met koud na (sluit de huid ) droog je af met echt schone hand doek ! Wissel snel de hand doek ,bed de goed ,shirts ,enz . Kleed je na school of werk om ,en douche . Verwijder of hou lichaam 's haar kort .ben je een donker type gebruik goede deo ,en een pittige au de toilet .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden