Flirten mensen meer met anderen dan met hun eigen partner?

Je hebt natuurlijk mensen die het NOOIT doen en mensen die het NOOIT kunnen laten, ook niet als ze een partner hebben.

Maar die mensen die het niet kunnen laten, flirten die ook met hun eigen partner, of doen ze dat alleen met "vreemden".

En als ze het wel met hun eigen partner doen is dat dan anders?

12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf. Sommigen wel, sommigen niet. Als mensen echt zulke "flirters" zijn, zullen ze dat gauw doen. Als ze dan niet zijn, zullen ze dat niet doen. Natuurlijk zullen ze het ooit in het geniep doen, maar dat is natuurlijk nooit meer dan een simpele flirt. Er komt niks meer van - zoenen, vrijen, en in het ergste geval seksueel contact. Van flirten komt soms meer, en daarom doen vele mensen die een partner hebben het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor sommige mensen is flirten een spel, voor anderen een sport. Zolang het een onschuldige flirt is met een woordenspel en een beetje kijken is er niet heel veel aan de hand.
Mensen zullen dat meer doen met anderen, meestal met vreemden dan met hun eigen partner. Die hebben ze immers al "binnen"?
Maar ook binnen je relatie kan flirten heel leuk zijn. Dat eindigt dan wel weer vaak wel in een meer intieme positie.