Kan iemand mij tips over relatie geven?

Ik en me vriend gaan nu een half jaar met elkaar in het begin waren we niet van elkaar af te slaan. Zoals elke relatie. Nu gaat onze sex heel erg achter uit. 2 Keer in de week is veel. Hij is vaak moe van zijn werk enz. Kan ik mijn sexrelatie redden heeft er iemand tips want ik wil hem niet kwijt alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

oh god hier precies andersom..

even lullig, je kan hem niet afdwingen sex te hebben.. jij kan je wel aanpassen, maar in plaats van dat jij hem kwijt raakt, raakt hij jou kwijt, jij zoekt immers intimiteit, die hij niet kan/wil bieden.

Toegevoegd na 3 minuten:
en ja, bruikbare tips heb ik niet.. dit is iets waar je samen doorheen moet gaan..

en 2x in de week.. ik ben blij als ik dat in de maand krijg.. misschien dat je dat wel helpt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is heel normaal, op het begin wil je niets anders en na een tijdje gaat dat over, probeer net als je vriend weer van andere dingen te genieten, sex is belangrijk in een relatie, maar vriendschap, het maatjesgevoel, het elkaar kunnen begrijpen en aanvoelen is misschien nog veel belangrijker en prettiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het begin giert de verliefdheid door je lijf en kun je niet van elkaar afblijven.
Dat is heel normaal.

Maar op een gegeven moment gaat het normale leven weer door, zoals werk, hobby, vrienden etc.
Ook dat is heel normaal.

En inderdaad: 2 keer in de week is veel.
In veel relaties is dit echt al veel.

Maak je niet te veel zorgen.
Geniet van het hele aspect van je relatie.
Niet alleen van de seks.

En praat!
Bespreek jouw zorgen.
Dat moet echt kunnen, dat je er samen over praat hoe het zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het ook zo zijn dat hij veel aan zijn Hoofd heeft zoals druk op het werk of heeft hij zwaar werk

Daarnaast werk je zelf of zit je op school want dan is de balans vaak anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk als je zelf thuis zit of minder doe op dit moment heb je een ander ritme maar ook meer tijd om erover na te denken probeer je er niet te druk om te maken en zorg goed voor je zelf zodat het geen frustrerend gaat worden Je zou ook een weekende iets leuks kunnen gaan doen lekker eten hotel overnachting
Zo 2 keer per week dan hoe je eigen echt geen zorgen te maken de gemiddelde ligt wel lagger vooral alsjullie beide.
Werken of zo mag niet klagen .
Maar tips een praat met elkaar .
Houd het gewoon spannend doe leuk striptise noem maar op gebruik gewoon Fantasie .
Schrijf fantasie op mooie romantisch brief papier geeft stiekem mee naar ze .
Zo dat al de hele dag heerlijk geprikkeld wordt
Zijn zo maar ideetjes
De site hier onder kun ook nog 25 tips vinden .
Heel veel s6 ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, op een gegeven moment gaat de verliefdheid er een beetje af. Dit is heel normaal en niks om je zorgen over te maken. Ik herken mezelf in jou verhaal. Schrijf zo nu en dan eens een heel romantische brief, uit het diepste van je hart. Doe eens iets speciaals voor hem. Dan komt de verliefdheid in vlagen weer terug. En praat goed met elkaar. Vraag gewoon eens naar de reden. Is hij werkelijk zo moe? of speelt er op dit moment gewoon veel in zijn leven, wat hij allemaal even op een rijtje moet zetten wanneer hij thuis is. Communicatie is erg belangrijk.
En toon ook begrip voor hem. En alleen knuffelen is toch ook wel eens fijn? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee keer in de week is inderdaad veel ; wacht maar tot je een paar jaar bij elkaar bent, kinderen hebt en allebei een drukke baan ;-)

Het leven - en zeker een relatie - is natuurlijk heel wat meer dan alleen aan elkaar zitten frunniken en de hele dag in bed liggen rommelen.

Gewoon realistisch worden en de rest (het leeuwendeel) van je relatie evalueren. Wordt het niks, dan kan je er nu nog uitstappen. Maar een leven lang dagelijks of zelfs de hele dag seks is in zijn algemeenheid geen echt realistische verwachting. Er zullen gerust mensen zijn die het doen (of bewéren het te doen - die gaan straks minnetjes geven) maar 'de normale gang van zaken' is het zeker niet.

Je hebt vast wel eens de volgende vergelijking gehoord :
In het eerste jaar van je huwelijk (relatie) moet je elke keer als je sex hebt een knikker in een pot doen.
Daarna haal je er elke keer dat je sex hebt weer eentje uit.

Die pot komt NOOIT leeg.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is die vriendin OF stevig aan het overdrijven, OF ze zit nog niet in die fase.
Of het is één van die stellen die elke dag een vluggertje voor het slapengaan fabriceren omdat het zo hoort, en dan trots beweren dat ze ' elke dag sex' hebben.....
Van die patat-met seks.....als je dat elke dag moet eten, is het lekkere er snel af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel belangrijker is dat de rest van de relatie goed is. Doe je (ook andere) leuke dingen samen, kun je samen lachen, hoe is de communicatie ? Elke avond van bil is leuk, maar niet als dat is omdat je elkaar verder werkelijk niets te vertellen hebt en jullie geen andere (persoonlijke of gemeenschappelijke) hobbies hebben.
Lees samen met hem eens "de multiorgastische man" van Mantak Chia en douglas abrams... Onder andere staat daarin een manier om wel klaar te kunnen komen voor de man, maar zonder zaadlozing. Door de zaadlozing te sparen kan hij langer met jou doorgaan maar verliest hij die energie niet. Doordat hij de energie niet verliest zal hij fitter blijven... Het is een boek merendeels gericht op mannen. Knuffelen na het vrijen is ook positieve energie aan de man geven, alleen houdt niet elke man daarvan, hij wordt er wel fitter van...
Dit sexueel achteruit gaan is vrij normaal, het wil niet zeggen dat je hem kwijt raakt. Je jaagt hem wel weg al je je aan hem gaat vastklampen, gaat bekritiseren op zijn bedprestaties of op andere dingen. Een man wil soms graag afstand. Geef je hem die dan komt hij wel weer terug.

Nog minder sex maakt het wel leuker... Je kunt elkaar dan wel opvreten als je het dan wél weer doet! En neem dan de tijd voor elkaar.. gebruik eens wat huis tuin en keuken dingen of voedingsmiddelen om het leuker te maken... Riocht je niet op het klaar komen maar op het genieten van elkaar... onvoorwaardelijk... Helaas ben ik zelf wel iemand kwijt geraakt omdat ik deze dingen te laat inzag...