İk weet geen site maar kan jou wel een tip geven. Krijg afentoe ook massage van mijn vriend en vind het heel erg lekker aanvoelen met baby olie je hele lichaam ingesmeert te hebben en daarna genieten van de massage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin is 13 jaar is een massage dan nog te ver gezocht (natuurlijk nog niks op sekueel gebied)
Kristal
12 jaar geleden
Nee joh, een massage is juist fijn. Als zij het ook wil natuurlijk. En dan is het een fijne manier om elkaar liefdevol aan te raken en voorzichtig te verkennen.
Wat een lief idee van je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha bedanktt

Andere antwoorden (2)

volgens mij heb ik een goeie link voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een filmpje over bodymassage.
Deel 1 van een 4-delige serie.

http://www.youtube.com/watch?v=1EVJySJbxk8&feature=related