als mijn vader dood is en mijn beste vriend zijn moeder en we spelen elke dag met elkaar dan trouwen onze ouders en we wonen dus nu samen ?

als mijn vader dood is en mijn beste vriend zijn moeder en we spelen elke dag met elkaar dan trouwen onze ouders en we wonen dus nu samen is het dan nog mij vriend of s het nu mijn broer/broertje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In wat voor opzicht is het je vriend? Verliefd of gewoon vrienden

Antwoorden (3)

Dan wordt het je halfbroer maar je kunt gewoon goede vrienden blijven.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry het is je stiefbroer en niet je halfbroer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stiefbroer EN vriend :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wettelijk is hij dan je stiefbroer. Maar, dat sluit toch niet uit dat jullie vrienden zijn (geen wettelijke, maar een sociaal-emotionele status). Ik ken legio mensen die goed bevriend zijn met hun broer of zus; in een samengesteld gezin is dat een belangrijke succesfactor!