Waarmee heeft het te maken dat ik nu mijn baby 16 wk is zo veel last heb van hitteuitbarstingen?Ik geef volledig borstvoeding en heb normaal gewicht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

omdat het buiten ook warm weer is, je kind ligt misschien tegen je aan en geeft zijn / haar warmte weer aan jou en dat geeft jou hitteuitbarstingen? Daar heb ik ook last van, en geef ook borstvoeding...
Bronnen: